• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

[C# UNITY] Wykrywanie prefabrykantu na podstawie obiektu klasy scriptableObject

Cloud VPS
0 głosów
158 wizyt
pytanie zadane 3 maja 2018 w C# przez wanttobeanengineer Obywatel (1,120 p.)
Witam,

Czy istnieje możliwość wykrycia nazwy prefabrykantu na podstawie obiektu klasy ScriptableObject, który jest do tego prefabrykantu przypisany?

Tzn. mam w skrypcie obiekt typu  ScriptableObject (który istnieje tylko jeden w grze) i jest on przypisany do jakiegoś prefabrykantu, którego jeszcze nie ma w hierarchy i teraz chce sprawdzić na podstawie tego scriptableObject jaki to jest prefabrykant (jeden obiekt scriptable może być przypisany tylko do jednego prefabrykantu a jeden prefabrykant może mieć przypisany tylko jeden obiekt).

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 4 maja 2018 przez WireNess Stary wyjadacz (11,240 p.)

Czy chodzi o to?

Podobne pytania

+1 głos
1 odpowiedź 334 wizyt
pytanie zadane 23 listopada 2020 w C# przez Czerenia Początkujący (330 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 137 wizyt
pytanie zadane 20 października 2019 w C# przez niezalogowany
0 głosów
0 odpowiedzi 168 wizyt
pytanie zadane 19 września 2020 w Inne języki przez Robot 12 Początkujący (340 p.)

93,454 zapytań

142,449 odpowiedzi

322,718 komentarzy

62,833 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Kursy INF.02 i INF.03
...