• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

dalsza nauka w technikum informatyk czy mechatronik

Object Storage Arubacloud
+1 głos
1,521 wizyt
pytanie zadane 3 maja 2018 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Partyjny Obywatel (1,170 p.)
edycja 3 maja 2018 przez Partyjny
Witam, jestem obecnie uczniem 3 klasy gimnazjum i teraz stoję przed wyborem dalszej szkoły. Przez ponad rok byłem nastawiony na technikum informatyczne, lecz na dniach otwartych szkoły do której planuję iść, bardziej "przemówił do mnie" kierunek technik mechatronik. Z informatyki miałem jedynie styczność z naprawianie komputerów i programowaniem w c++ proceduralnym i obiektowym potem Java i teraz kodzę na androida.
Natomiast z mechatroniką nie miałem nigdy nic do czynienia. Zdaję sobie sprawę z tego że na który kierunek bym nie poszedł będzie dużo do nauki, lecz absolutnie nie chcę się kierować przekonaniem że tu będzie lżej. Bo naprawdę chciałbym się nauczyć konkretnych rzeczy.
I teraz mam do Was pytanie, co Wy byście zrobili na moim miejscu?
1
komentarz 3 maja 2018 przez RafalS VIP (122,820 p.)
Łohoho, gimnazjum a Ty już C++ proceduralnie i obiektowo, do tego Java i Android. Szanuje :D. Ja to w gimnazjum nie wiedziałem co to programowanie xD
komentarz 3 maja 2018 przez JAKUBW Nałogowiec (33,470 p.)
A najgorsze jest to że to że jego wiedza dot. programowania nie zostanie wykorzystana w technikum informatycznym. Albo jak już to w niewielkim stopniu. Mówię z własnego doświadczenia, też bowiem na koniec gimnazjum ogarnialem już mniej więcej C++, chciałem przejść na C# i Xamarin, ale jednak poszedłem w Java (teraz bardziej Kotlin) i choć robię projekty dla siebie to technikum w ogóle nie wykorzystuje tej wiedzy. Przynajmniej moje takie jest.

3 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 3 maja 2018 przez shotokan Nałogowiec (39,660 p.)

Witam,