• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

MacBook Pro 2015 czy nada się do programowania?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
2,141 wizyt
pytanie zadane 1 maja 2018 w Sprzęt komputerowy przez Szaradek Obywatel (1,340 p.)
Odrazu mówię że nie zalezy mi na komputerze z windowsem i wiem ze za 1/3 ceny jabłka kupię taki sam PC lub lepszy.  Czy Apple MacBook Pro Retina 13" Force Touch wystarczy do programowania w unity/c#/java ?konfiguracja:

CPU: Intel Core i5 5257U 2.7 Ghz, turbo 3.1 Ghz

GPU: Iris 6100

RAM: 8 Gb

Dysk SSD: 128 Gb + dysk zewnętrzny

Matryca: 13,3 cali Retina

Nowa seria z force touch
komentarz 1 maja 2018 przez jpacanowski VIP (101,940 p.)
Nie, do programowania potrzebujesz minimum Core i9, a Core i5 5257U możesz co najwyżej zanieść do muzeum...
komentarz 1 maja 2018 przez Szaradek Obywatel (1,340 p.)
Tylko zapytałem :) nie znam się na OS X,  będzie to moj pierwszy Mac. Mam tez dylemat czy ni lepiej zainwestować  w nowego MacBook Air.
komentarz 1 maja 2018 przez tirith Mądrala (5,940 p.)

@jpacanowski, Może nie zrozumiałem sarkazmu czy coś. Ale czemu niby I5 i w ogóle ten laptop w tej konfiguracji nie nadaje się do programowania?

1
komentarz 1 maja 2018 przez J0ker Pasjonat (15,400 p.)
@tirith nadaje się, nie zrozumiałeś sarkazmu xD
komentarz 1 maja 2018 przez SimiVoid Pasjonat (19,790 p.)

@jpacanowski, spokojnie i3-540 wystarczy bo sam przez wiele lat na nim programowałem. I nie mów takich bredni, że wymagana jest i9

komentarz 1 maja 2018 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)
@SimiVoid mam nadzirje,zeto sarkazm, bo inaczej sam niezrozumiales, bo do pragramowanja mozesz miec nawet i3 albo i pentium...
1
komentarz 1 maja 2018 przez jpacanowski VIP (101,940 p.)