• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Dodawanie tekstu na obraz i zapisywanie.

Object Storage Arubacloud
0 głosów
487 wizyt
pytanie zadane 27 kwietnia 2018 w C# przez CP733 Początkujący (390 p.)
Cześć. Szukałem w Google i niestety nigdzie nie znalazłem wystarczającej odpowiedzi, a jestem nowy w C# i sam nie za bardzo rozumiem jak to zrobić. Chodzi mi o program, w którym dzięki dialogowi dodam zdjęcie do niego a następnie będę mógł umieścić na nim wpisany w pole tekstowe tekst i przemieścić go przy użyciu myszki na wybraną lokalizację na zdjęciu, kolejno po kliknięciu w przycisk Zapisz, zapiszę zdjęcie w formacie np. JPG oczywiście już z tym wcześniej wygenerowanym tekstem na nim. Poradzę sobie ze zrobieniem oczywiście dialogów do wczytania obrazu i zapisania go, jednak jak dodać możliwość wpisania tekstu i przyciągnięcia go w wybrane miejsce, tak aby finalnie po zapisaniu zdjęcia był on na nim?
komentarz 27 kwietnia 2018 przez adrian17 Ekspert (344,860 p.)
komentarz 27 kwietnia 2018 przez CP733 Początkujący (390 p.)
Natknąłem się na to wcześniej, jednak jak dodać możliwość przyciągania tego w wybrane miejsce?
komentarz 27 kwietnia 2018 przez kuba7528 Obywatel (1,320 p.)
Najpierw stwórz zmienną bool ustaw ją na false. W zdarzeniu mouse_down ustaw ją true a w mouse_up na ustaw false. Musisz jakoś pobrać położenie myszy i przypisać do niego lokalizację tekstu w zdarzeniu Mouse_move kontrolki (zakładam że jest to picturebox).Warunek przeciągania tekstu napisz na zasadzie if'a.
komentarz 29 kwietnia 2018 przez CP733 Początkujący (390 p.)
Znalazłem trochę czasu i ogarnąłem to przeciąganie i zapisywanie, mógłby ktoś poinstruować mnie, w jaki sposób mogę zrobić coś takiego?