Witam mam problem dotyczący sfmla a konkretniej sprajtów mianowicie w poniższym kodzie z kursu cppox nie działa pobieranie obrazka takie pytanie już padło na forum lecz żaden ze sposobów nie działa.
(jpeg jest w katalogu roboczym)
wyskakujący błąd to:
||=== Build: Debug in trening 1 (compiler: GNU GCC Compiler) ===|
obj\Debug\main.o||In function `main':|
C:\Projekty sfml\main.cpp|11|undefined reference to `_imp___ZN2sf7Texture12loadFromFileERKNSt7__cxx1112basic_stringIcSt11char_traitsIcESaIcEEERKNS_4RectIiEE'|
||error: ld returned 1 exit status|
||=== Build failed: 2 error(s), 0 warning(s) (0 minute(s), 0 second(s)) ===|
wersje:
(sfml) GCC 4.9.2 TDM (SJLJ) - 32-bit
(cb)codeblocks-17.12mingw-setup.exe
#include <SFML/Window.hpp>
#include <SFML/Graphics.hpp>
using namespace sf;
using namespace std;
int main()
{
RenderWindow oknoAplikacji(VideoMode(800, 600, 32),"Kurs sfml");
Texture tekstura;
tekstura.loadFromFile("box.jpg");
Sprite box;
box.setTexture( tekstura );
while(oknoAplikacji.isOpen())
{
Event zdarzenie;
while(oknoAplikacji.pollEvent(zdarzenie))
{
if(zdarzenie.type == Event::Closed)
{
oknoAplikacji.close();
}
if(zdarzenie.type == Event::KeyPressed && zdarzenie.key.code== Keyboard::Escape)
{
oknoAplikacji.close();
}
if( zdarzenie.type == sf::Event::MouseButtonPressed && zdarzenie.mouseButton.button == sf::Mouse::Middle )
oknoAplikacji.close();
}
oknoAplikacji.draw(box);
oknoAplikacji.clear(Color::Black );
oknoAplikacji.display();
}
return 0;
}