• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Jak zabezpieczyć textury przed edytowaniem/usuwaniem (SFML)

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
213 wizyt
pytanie zadane 22 kwietnia 2018 w C i C++ przez Snapi Początkujący (280 p.)
zamknięte 22 kwietnia 2018 przez Snapi

Witam od pewnego czasu wziąłem się za pisanie gry w sfml. I pojawił się problem ponieważ textury których używam można podmienić lub wyrzucić z folderu z grafikami wtedy program nie będzie działać prawidłowo. Da się przed tym jakoś zabezpieczyć?

komentarz zamknięcia: Problem rozwiązany

4 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 22 kwietnia 2018 przez adrian17 Ekspert (344,100 p.)
wybrane 22 kwietnia 2018 przez Snapi
 
Najlepsza
To... w praktyce nie jest problem, którym większość się martwi. Spójrz w swój (Steamowy?) folder z grami i sprawdź, ile gier ma osobne pliki z zasobami (albo spakowane jakoś razem, albo kompletnie na wierzchu). Większość. Jeśli któregoś pliku nie ma, albo podczas uruchamiania gra sprawdzi obecność i poprawność wszystkich potrzebnych plików i po prostu się wyłączy (a gracz przeinstaluje grę), albo radośnie zignoruje błędy (np gry Valve'a).
komentarz 22 kwietnia 2018 przez Snapi Początkujący (280 p.)
Uważam że twój pomysł jest najlepszy.
+2 głosów
odpowiedź 22 kwietnia 2018 przez Zayebisty Gaduła (3,200 p.)
ja slyszalem ze da sie je wplesc w plik exe.... ale nw jak to sie robi.. ktos pomoze bo sam jestem ciekaw
komentarz 22 kwietnia 2018 przez Snapi Początkujący (280 p.)
Myślę że takie rozwiązanie było by najlepsze
+1 głos
odpowiedź 22 kwietnia 2018 przez mokrowski Mędrzec (155,460 p.)
edycja 22 kwietnia 2018 przez mokrowski
ld -r -b binary -o example-image.o example-image.jpg
#include <iostream>

extern char _binary_example_image_jpg_start[];
extern char _binary_example_image_jpg_end[];

int main() {
	for(char * it = _binary_example_image_jpg_start;
		it != _binary_example_image_jpg_end; ++it) {
		std::cout << *it;
	}
}
g++ -c example_prog.cpp
g++ -o example_prog example_prog.o example-image.o
./example_prog > example-image2.jpg
md5sum example-image.jpg
md5sum example-image2.jpg

 

 

 

–1 głos
odpowiedź 22 kwietnia 2018 przez Hiskiel Pasjonat (22,830 p.)
Możesz uczynić je tylko do odczytu lub niewidoczne
komentarz 22 kwietnia 2018 przez Snapi Początkujący (280 p.)
Trochę pomogło ale pliki dalej da się usunąć a tego również chciałbym uniknąć.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 176 wizyt
pytanie zadane 22 czerwca 2017 w C i C++ przez Mitop Użytkownik (700 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 132 wizyt
pytanie zadane 30 kwietnia 2015 w C i C++ przez chomek Gaduła (4,500 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 115 wizyt

92,454 zapytań

141,262 odpowiedzi

319,089 komentarzy

61,854 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Akademia Sekuraka 2024 zapewnia dostęp do minimum 15 szkoleń online z bezpieczeństwa IT oraz dostęp także do materiałów z edycji Sekurak Academy z roku 2023!

Przy zakupie możecie skorzystać z kodu: pasja-akademia - użyjcie go w koszyku, a uzyskacie rabat -30% na bilety w wersji "Standard"! Więcej informacji na temat akademii 2024 znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...