• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Proste gry Qt

VPS Starter Arubacloud
+18 głosów
2,121 wizyt
pytanie zadane 20 kwietnia 2018 w Nasze projekty przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)

Witam,

niedawno stworzyłem 3 proste gry w środowisku Qt.

Snake

Arcanoid

Kółko i krzyżyk

dodatkowo można zmienić język

Jak ktoś jest zainteresowany to kod źródłowy

https://github.com/Przemekkkth/games

dla Windows plik 7z z (exe i dll'kami)

https://www.dropbox.com/s/o22odteujqg0fkj/games.7z?dl=0

 

 

komentarz 17 lipca 2022 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
edycja 11 stycznia 2023 przez Bondrusiek
komentarz 28 lipca 2022 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
edycja 9 stycznia 2023 przez Bondrusiek
komentarz 1 sierpnia 2022 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
komentarz 9 sierpnia 2022 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
edycja 9 stycznia 2023 przez Bondrusiek
komentarz 22 sierpnia 2022 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
edycja 13 stycznia 2023 przez Bondrusiek

11 odpowiedzi

+3 głosów
odpowiedź 20 kwietnia 2018 przez Eryk Andrzejewski Mędrzec (164,260 p.)

Wygląda ciekawie, jak będę miał chwilkę to spojrzę w kod. wink

1
komentarz 20 kwietnia 2018 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
Dzięki, pożądane są krytyczne komentarze.

PS.

Tak plus minus. Z tego co sam do siebie mogę być krytycznym. Wydaje mi się że już na pierwszy rzut oka wielu osobą może się nie podobać że przy zmiennych składowych, statycznych występują odpowiednio m_* plus s_* ale może to być kwestia przyzwyczajenia.
+3 głosów
odpowiedź 30 stycznia 2019 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)

Witam,

stworzyłem kolejną grę warcaby. Jest napisana w C++/Qt.

Kod źródłowy można znaleźć na:

https://github.com/Przemekkkth/Draughts-Cpp-Qt

Natomiast plik wykonywalny z dllkami dla windows

https://www.dropbox.com/s/tqil7xm5x9dlew4/draughts.7z?dl=0

Zapraszam do zapoznania się z projektem.

komentarz 30 stycznia 2019 przez Hiskiel Pasjonat (22,830 p.)
Jak zaimplementowałeś różne języki?
komentarz 30 stycznia 2019 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
Wykorzystałem tylko C++/Qt.
komentarz 30 stycznia 2019 przez kemez Obywatel (1,740 p.)
Szacunek !
A ja się męczę z prostymi grami w Pythonie ^_^
komentarz 30 stycznia 2019 przez obl Maniak (51,280 p.)

@Bondrusiek,
 Fajna gierka ale czy zrobiłeś opcję gry z komputerem, czy tylko gracz vs. gracz?

komentarz 30 stycznia 2019 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
@obl

Dałem możliwość gry z komputerem ale nie stworzyłem żadnego profesjonalnego algorytmu np min-max. Po prostu komputer losuje możliwe wartości. Na githubie są gify pokazujące rozgrywkę.
komentarz 30 stycznia 2019 przez Hiskiel Pasjonat (22,830 p.)
Przepraszam, nie sprecyzowałem pytania - jak zaimplementowałeś wybór różnych języków i ich zmianę w grze?
4
komentarz 31 stycznia 2019 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)

@Hiskiel,

Wybór języków w Qt można zrealizować wykonując określone kroki. W skrócie

  • musisz użyć klasy QTranslator (umożliwia dynamiczną zmianę języka)
  • w napisach należy użyć funkcji tr() np setText(tr("HelloWorld"). (tylko napisy z tą funkcją można przetłumaczyć)
  • w pliku pro musisz dodać TRANSLATIONS gdzie podajesz nazwy plików, które powinny reprezentować dany język np. TRANSLATIONS = hellotr_pl.ts
  • wykonujesz polecenie lupdate plik_projektu.pro, które tworzy pliki xml do przetłumaczenia
  • uruchom program QtLinguist np linguist hellotr_pl.ts lub klikając na odpowiednią ikone. Jest to program graficzny gdzie wykonujesz właściwego tłumaczenia. Tam tłumaczysz frazę "HelloWorld" na np "Witaj Świecie"
  • wykonujesz polecenie lrelease plik_projektu.pro, które tworzy pliki binarne do użycia w programie

Więcej info:

http://doc.qt.io/qt-5/qtlinguist-hellotr-example.html

http://doc.qt.io/qt-5/linguist-manager.html

+3 głosów
odpowiedź 15 września 2022 przez reaktywny Nałogowiec (40,650 p.)
O. Kurczaki! - kolega Bondrusiek przygotował więcej gier niż reszta osób na forum razem wziętych!

Fajnie że w Qt ! Lubię Qt, choć używam tylko z poziomu pythona (PyQt).

Ale po tym co tu zobaczyłem w branżę gier nie wchodzę- za duża konkurencja! :)
komentarz 15 września 2022 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
Hej,

dzięki za miłe słowa. Moim celem nigdy nie było wywyższanie się i na tym forum jest bardzo dużo wartościowych wątków dotyczących gamedevu. Do wyboru do koloru. Ja jak zaczynałem programować Qt/C++ to pamiętam jak było mało w sieci wątków dotyczących pisanie prostych gier w Qt/C++. Postanowiłem więc że będę sam próbował pisać gierki i będę się dzielić swoim doświaczeniem, projektami między innymi na tym forum dla osób które poszukują materiałów, które mogą ułatwić pisanie gier w tym frameworków. Jeżeli temat się spodoba to można plusować wtedy temat staję się bardziej popularny i żyje własnym życiem na tyle ile to możliwe. Nie jestem żadnym ekspertem więć smiało można zgłaszać konstruktywną krytykę, uwagi itp. Pomoże to mi i innym użytkowniką pisać lepszy kod i nabierać doświadczenia(Patrz wątek 'Saper'). Głównym celem tego wątku jest zachęcić innych do wykorzystania akurat Qt do pisania gier.  Każdy może próbować wchodzić w szeroko rozumianą branżę gier czy to zawodowo czy hobbistycznie. Akurat tutaj polecę Qt ;P
+2 głosów
odpowiedź 9 grudnia 2020 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)

Kolejna moja gierka stworzona w Qt/C++. Gra bazuje na popularnej grze Flappy Bird.

Strona projektu z kodem źródłowym:

https://github.com/Przemekkkth/Jumper

komentarz 28 kwietnia 2022 przez MarcinB Początkujący (310 p.)
czesc :0 z jakich materiałów sie uczyłeś by osiągnać taki poziom ?
komentarz 29 kwietnia 2022 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)

hej,

z doswiadczenie powiem Ci ze najlepiej edytowac, analizowac napisany juz kod. Nie ma sensu wymyslac kola od nowa, przynajmniej na poczatku nauki. Co do materialow(zwlaszcza gry napisane w Qt/C++) to musisz szukac jakies projekty na Github'ie i zobaczyc kod i metoda prob i bledow uczyc sie robienia gier. Jesli mam polecic Ci ksiazke to :

Game Programming using Qt 5 Beginner's Guide: Create amazing games with Qt 5, C++, and Qt Quick, 2nd Edition

Pomocny link:

https://wiki.qt.io/Qt_Based_Games

Najwazniejsze to musisz cwiczyc i pisac kod. Powoli a do przodu. Pozdrawiam

komentarz 29 kwietnia 2022 przez MarcinB Początkujący (310 p.)
Wielkie dzięki za wskazówki :) jestem pod wrazeniem
+2 głosów
odpowiedź 18 maja 2022 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
edycja 9 stycznia 2023 przez Bondrusiek

Tym razem popularny Teris napisany w Qt/C++.

Zdjecia z rozgrywki.

Zachecem do zapoznania sie z kodem: https://github.com/Przemekkkth/Tetris_Qt-Cpp

Graj online: https://przemekkkth.github.io/tetris/index.html

komentarz 23 maja 2022 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)

Video z rozgrywki: https://youtu.be/CyErbZoVSvc

komentarz 5 września 2022 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
edycja 13 stycznia 2023 przez Bondrusiek
komentarz 15 września 2022 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
edycja 13 stycznia 2023 przez Bondrusiek
komentarz 15 września 2022 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
edycja 13 stycznia 2023 przez Bondrusiek
komentarz 22 lutego 2023 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
+2 głosów
odpowiedź 30 czerwca 2023 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)

Cześć wszystkim,

mała aktualizacja i podsumowanie mojej pracy ponieważ zmieniałem serwer gdzie hostuje gry plus stworzyłem nowe projekty.

 

1) Tetris

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

2) Jan Jump

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

3) Arkanoid

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

3) Snake

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

4) Minesweeper

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

5) Fifteen Puzzle

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

6) 2D Racing Game

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

7) Simulator 2D Race

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

8) Xonix

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

9) Bejeweled

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

10) Tron

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

11) Volleyball

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

12) Asteroids

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

13) Pong 2D

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

14) Memory Puzzle

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

15) Flappy Bird

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

16) Simon Game

[Kod źródłowy]

[Video]

 

17) Pacman

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

18) Space Invaders

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

19) Frogger

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

20) Pentomino

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

21) Simple Ray Casting

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

22) Maze Generator

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

23) Gamę Of Life

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

24) Platform Game

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

25) Perlin Noise

[Kod źródłowy]

[Zobacz online]

 

26) Splines 2D

[Kod źródłowy]

[Video]

 

27) A * Pathfinding Algorithm

[Kod źródłowy]

[Zobacz online]

 

28) Shadow Casting

[Kod źródłowy]

[Zobacz online]

[Video]

 

29) Mario World 1-1

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

30) Retro Race Arcade

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

31) Star Pusher

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

32) Reversi

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

33) Worms

[Kod źródłowy]

[Video]

 

34) 3D Simple Object Engine

[Kod źródłowy]

 

35) Polyomino

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

36) Twini Golf

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

37) Look At Cursor

[Kod źródłowy]

[Zobacz online]

 

38) Tic Tac Toe

[Kod źródłowy]

[Instrukcja]

 

39) Sudoku

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

40) 2048

[Kod źródłowy]

[Graj online]

[Video]

 

41) Cardioid

[Kod źródłowy]

[Video]

 

Jeśli będę dodawał nowe projekty to jako komentarz do tej odpowiedzi.

Pozdrawiam

+1 głos
odpowiedź 27 maja 2022 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
edycja 10 stycznia 2023 przez Bondrusiek

Witam,

kolejna gierka tym razem klon gry Doodle Jump(https://pl.wikipedia.org/wiki/Doodle_Jump) o nazwie Jan Jump.

Screenshots:

Kod źródłowy: https://github.com/Przemekkkth/JanJump_Qt-Cpp

Gameplay: https://youtube.com/shorts/3g40t0K3p68

Graj online: https://przemekkkth.github.io/janjump/index.html

Zachęcam do zapoznania się z kodem.

Pozdrawiam.

 

komentarz 29 sierpnia 2022 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
edycja 13 stycznia 2023 przez Bondrusiek
komentarz 17 września 2022 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
edycja 14 stycznia 2023 przez Bondrusiek
komentarz 19 października 2022 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
edycja 14 stycznia 2023 przez Bondrusiek

Witam,

szum Perlina (Perlin Noise)

Kod źródłowy: https://github.com/Przemekkkth/PerlinNoise_Qt-Cpp

Zobacz online: https://przemekkkth.github.io/perlinnoise/index.html

+1 głos
odpowiedź 3 czerwca 2022 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
edycja 3 czerwca 2022 przez Bondrusiek

Witam,

kolejna gierka tym razem Arkanoid. Zdjęcia z rozgrywki:

Kod źródłowy: https://github.com/Przemekkkth/Arkanoid_Qt-Cpp

Gameplay: https://youtu.be/8ak5AxXh-3U

Zachęcam do zapoznania się z kodem.

Pozdrawiam.

 

komentarz 11 listopada 2022 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
edycja 14 stycznia 2023 przez Bondrusiek
komentarz 30 grudnia 2022 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
+1 głos
odpowiedź 7 czerwca 2022 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
edycja 10 stycznia 2023 przez Bondrusiek

Witam,

kolejna gierka tym razem Snake. Zdjęcia z rozgrywki:

Kod źródłowy: https://github.com/Przemekkkth/Snake_Qt-Cpp

Gameplay: https://youtu.be/QxxzeqEapiU

Graj online: https://przemekkkth.github.io/snake/index.html

Zachęcam do zapoznania się z kodem.

Pozdrawiam.

komentarz 3 listopada 2022 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
Ok. Spoko. Staram się robić proste gry oraz jakieś elementy prostej grafiki. W zależności od tego co mnie zainspiruje. Z tymi poważnymi rzeczami to wydaje mi się że to troszkę przesada. Prosta wizualizacja szumu Perina czy algorytmu do znajdowania najkrótszej drogi. Wydaje mi się że nie posiadam umiejętności do zrobienia czegoś poważnego :D. Dzięki za zabranie głosu w wątku. Pozdrawiam.
komentarz 30 listopada 2022 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
edycja 14 stycznia 2023 przez Bondrusiek
komentarz 10 grudnia 2022 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
edycja 14 stycznia 2023 przez Bondrusiek
komentarz 12 grudnia 2022 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
edycja 14 stycznia 2023 przez Bondrusiek
komentarz 5 lutego 2023 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)

3D Simple Object Engine Qt/C++

Aplikacja ładuje plik obj i symuluje kamerę.

Kod źródłowy: https://github.com/Przemekkkth/3DSimpleObjectEngine_Qt-Cpp

+1 głos
odpowiedź 12 czerwca 2022 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
edycja 8 stycznia 2023 przez Bondrusiek

Witam,

kolejna gierka tym razem Minesweeper(Saper). Zdjęcia z rozgrywki:

Kod źródłowy: https://github.com/Przemekkkth/Minesweeper_Qt-Cpp

Gameplay: https://youtu.be/B8lmjbBFSVU

Graj online: https://przemekkkth.github.io/minesweeper/index.html

Zachęcam do zapoznania sie z projektem.

1
komentarz 15 czerwca 2022 przez Great Stary wyjadacz (12,300 p.)

Mam nadzieję, że nadal potrzebne są krytyczne konstruktywne komentarze smiley Saper to moim zdaniem bardzo przyjemny i satysfakcjonujący projekt. Wrzucę kilka uwag odnośnie rozgrywki i kodu. Będą trochę pomieszane

  1. Oflagowanie kafelka nie powinno pokazywać zawartości przy kliknięciu LPM (ochrona przed przypadkowym kliknięciem).
  2. Każda płytka może zostać oflagowana. Nawet gdy gra się skończyła. Czemu gracz miałby sobie zasłaniać np. puste pole, lub pole z liczbą sąsiednich min?
  3. Kliknięcie LPM w puste pole powinno odsłaniać cały sąsiadujący pusty obszar wraz z ograniczającymi ten obszar polami poprzedzającymi miny. Zdecydowanie mniej klikania.
  4. Brak detekcji wygranej.
  5. Nieznana liczba pozostałych min. Jest to dosyć ważne gdy widoczny stan planszy nie pozwala na znalezienie bezpiecznych pól. Nadal istniałaby możliwość obliczenia gdzie jest najmniejsze prawdopodobieństwo odkrycia miny.
  6. Brak możliwości rozpoczęcia gry z różnymi rozmiarami plansz i dokładnie ustaloną liczbą min. Przydałby się pasek wyboru trudności gry z przygotowanymi planszami.
  7. Liczba min jest losowa. Losujesz miny, a później ponownie przeszukujesz tablicę w poszukiwaniu pól, które mają w swoim sąsiedztwie bomby. Nie musisz przeszukiwać całej tablicy, jeżeli zapiszesz pozycje min.
  8. Gracz może przegrać klikając w pierwsze pole (kiedyś w swoim saperku zostawiłem to jako zabawny feature). Uniknięcie tego jest dosyć proste - losujemy miny znając pozycję pierwszego kliknięcia i jeżeli jest to możliwe odsłaniamy pole puste (lub pole z cyfrą gdy takowe się nie wylosowały z pewnych przyczyndevil).
  9. Ciągle musiałem się zastanawiać znaczenia każdej napotkanej "gołej liczby". Zdecydowanie zabrakło enum, lub enum class:
    enum class MinesweeperTileState {
        EMPTY = 0, BOMB = 9, 
        COVERED = 10, FLAG = 11
    };
    
  10. Losowanie funkcją rand ma wiele wad. Używaj <random>. Nawet jeżeli generuje więcej kodu to posiada więcej możliwości losowania liczb różnych typów, przedziałów i rozkładzie.
  11. Losowanie określonej liczby bomb bez powtórzeń -> set inserting,  Fisher–Yates shuffle, std::sample 
  12. Więcej OOP. Więcej "żyjących" warstw. Każdy kafelek szachownicy mógłby być obiektem z metodami np. isVisible(), hasBomb(), hasFlag(), reveal(). Kod wyglądał by lepiej dla oka (i innych osób). Kilka przykładów:
    - flagowanie pół:
        void MinesweeperGame::flagClick(sf::Vector2i pos) {
    		if (gameEnd) return;
                    
    		auto tile = board.access(pos /= TileSize);
    		if (not tile->isVisible()) {
    			tile->toggleFlag();
    		}
    	}
    - generowanie min:
    void MinesweeperBoard::randomizeMines(std::size_t bombCount) {
    	bombIters.assign(bombCount, iter{});
    	std::ranges::sample(std::ranges::iota_view(begin(), end()), bombIters.begin(), bombCount, _rand::gen);
    
    	for (auto tile: bombIters) {
    		tile->mine();
    		for (auto neighbour: neighbours(tile)) {
    			if (not neighbour->hasBomb()) {
    				neighbour->riseDangerLevel();
    			}
    		}
    	}
    }
    

    - odsłanianie wszystkich sąsiednich pustych pul (DFS):

    		std::stack<iter> dfsStack;
    		dfsStack.push(tile);
    		while (not dfsStack.empty()) {
    			auto popped = dfsStack.top();
    			dfsStack.pop();
    			if (popped->dangerLevel() == 0) {
    				for (auto neighbour: board.neighbours(popped)) {
    					if (not neighbour->isVisible() and not neighbour->hasFlag()) {
    						++revealed;
    						dfsStack.push(neighbour);
    						neighbour->reveal();
    					}
    				}
    			}
    		} 

Kiedyś robiłem taki projekt. Bardzo satysfakcjonujące jest zrobienie solvera do sapera laugh

komentarz 15 czerwca 2022 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
Wow, dziękuje za tak rozbudowany i analityczny komentarz. Mój plan jest taki żeby zrobić kilkanaście prostych gier w Qt/C++ i później wracać do niech i dodawać nowe funkcje jak np. widok menu ustawienia, dodatkowe funkcje itp. Na pewno przy powrocie do sapera będe wykorzystywał Twoje uwagi. Jeszcze raz dzięki.
komentarz 19 grudnia 2022 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
edycja 14 stycznia 2023 przez Bondrusiek
+1 głos
odpowiedź 14 czerwca 2022 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
edycja 8 stycznia 2023 przez Bondrusiek

Witam,

kolejna gierka tym razem 15 Puzzle. Zdjęcia z rozgrywki:

Kod źródłowy: https://github.com/Przemekkkth/FifteenPuzzle_Qt-Cpp

Gameplay: https://youtu.be/EBays-axBgk

Graj online: https://przemekkkth.github.io/fifteenpuzzle/index.html

Zapraszam do zapoznania się z projektem. Pozdrawiam,

komentarz 14 czerwca 2022 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,550 p.)
Super, że działasz i coś tworzysz, ale prosilibyśmy jednak przyhamować z postami na ten sam temat. Co innego okazyjnie podzielić się swoją twórczością i zebrać opinie, nic przeciwko temu nie mamy, bo dokładnie po to jest ta kategoria, ale podbijanie tematu co dosłownie kilka dni jest trochę bezcelowe. Gdyby każdy wrzucał w ten sposób każdy swój projekt czy wpis, to forum składałoby się wyłącznie z codziennej fali postów promujących własne projekty, a tego nie chcemy :)
2
komentarz 14 czerwca 2022 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
Ok, wstrzymam się przed publikacją projektów. Za utrudnienia przepraszam.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 216 wizyt
pytanie zadane 16 marca 2018 w JavaScript przez niezalogowany
0 głosów
1 odpowiedź 174 wizyt
pytanie zadane 6 grudnia 2018 w C i C++ przez Blu3Dragon Nowicjusz (210 p.)
+4 głosów
5 odpowiedzi 412 wizyt

92,451 zapytań

141,261 odpowiedzi

319,073 komentarzy

61,853 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Akademia Sekuraka 2024 zapewnia dostęp do minimum 15 szkoleń online z bezpieczeństwa IT oraz dostęp także do materiałów z edycji Sekurak Academy z roku 2023!

Przy zakupie możecie skorzystać z kodu: pasja-akademia - użyjcie go w koszyku, a uzyskacie rabat -30% na bilety w wersji "Standard"! Więcej informacji na temat akademii 2024 znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...