• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Zarsthor - Moja 5 gra na Androida/WebGL

+4 głosów
146 wizyt
pytanie zadane 13 kwietnia 2018 w Nasze projekty przez Donislawdev Początkujący (390 p.)

Witam, dzisiaj wydałem swoją 5 gierkę na Androida/WebGL, jest to prosta kosmiczna strzelanka. Mamy jakąś prostą mapę, możemy robić zadania poboczne, główne, niszczyć asteroidy, pokonywać różnych bossów, odblokować sklep i ulepszać statek + wiele więcej. Dodatkowo w grze znajduje się lekko filozoficzna fabuła (niestety jestem jej autorem, co można uznać za minussmiley).

Gra powstała w Unity, język to głównie C# + troszkę JS (do WebGL), jak ktoś ma jakieś pytania to proszę śmiało pytać, ale ostrzegam, iż jestem tylko początkującym 19 latkiem, a nie ekspertem :-}

Android

Amazon Store

Facebook

Twitter

Moje inne Gry

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 13 kwietnia 2018 przez Beginer Pasjonat (22,150 p.)
Świetna, profesjonalna produkcja.

- Ciekawa sceneria.

- Bardzo ładna, dopracowana grafika.

- Bardzo ładna kolorystyka.

- Świetnie dobrana muzyka.

- Bardzo dobre opisy: ciekawy tekst, dobrane, stylizowane czcionki

Oglądałem na tablecie. Niestety nie wszystko z głównej obsługi działało. Musisz też wyraźniej zaznaczyć Exit, miałem z tym problemy.

Wielkie gratulacje!
komentarz 13 kwietnia 2018 przez Donislawdev Początkujący (390 p.)
Dzięki, niestety nie stać mnie na table (a emulator Androida u mnie za wolno działa), tak więc nie mam jak testować mojej gierki na tabletach/ciut większych urządzeniach, sam posiadam jeden 5 calowy telefon, ale w następnych gierkach postaram się też dostosowywać je do tabletów.