• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Staż, praktyki, praca w warszawie

0 głosów
215 wizyt
pytanie zadane 13 kwietnia 2018 w Rozwój zawodowy, nauka, szkoła, praca przez TrudnePoczatki Nowicjusz (120 p.)
Czy osoba, która przerobiła TYLKO filmiki od Pana Zelenta z języka c++, ma JAKIEKOLWIEK szanse na rynku pracy w Warszawie? Chodzi mi przede wszystkim o staż bądź praktyki.
Dodam, że jestem początkująca, kończe studia (niezwiązane w żadnym stopniu z informatyką), nie zależy mi na dużych zarobkach, chce sie dalej uczyć i rozwijać.

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 13 kwietnia 2018 przez TenGumis Gaduła (3,040 p.)
Na bezpłatne można nawet trafić nie umiejąc zupełnie nic jeśli tylko będziesz sprawiał wrażenie osoby zainteresowanej.
Jeśli chodzi o płatne to zdecydowanie nie.
0 głosów
odpowiedź 13 kwietnia 2018 przez Wiciorny Maniak (66,620 p.)
Żartujesz? :D Nie ma szans na coś takiego po tylko takich filmikach- bagatela... to jest tylko malutki krok .... taki STARTER PACK do tego żebyś stworzył własne projekty etc.

wtedy dopiero możesz po "może nie latach" ale naprawdę długim czasie pracy z frameworkami, bazami, bibliotekami - spróbowac aplikować na staż/ a potem do stanowisk Junior.

Nawet przeczytanie czy przerobienie książek " po prostu na zasadzie TODO " nie wystarczy ... musisz rozumieć co piszesz, jak działa maszyna/ twój kod-  od strony logiki a nie pisania tylko

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 102 wizyt
+1 głos
0 odpowiedzi 116 wizyt
pytanie zadane 23 kwietnia w Ogłoszenia, zlecenia przez J0ker Mądrala (5,890 p.)
+3 głosów
0 odpowiedzi 219 wizyt
pytanie zadane 23 marca 2018 w Ogłoszenia, zlecenia przez xAnnaBx Nowicjusz (150 p.)
Porady nie od parady
Zadając pytanie postaraj się o poprawną pisownię i czytelne formatowanie tekstu.Kompozycja

64,934 zapytań

111,406 odpowiedzi

234,470 komentarzy

46,767 pasjonatów