A więc, jak w temacie. Przy przypisywaniu zmiennej do tablicy dwuwymiarowej zmienna przypisuje się w dwa miejsca pamięci. Warto zauważyć, że zdarza się to tylko w przypadkach 3,4 oraz 6,7
#include <iostream>
using namespace std;
char tab1 [2] [2];
int main()
{
char ruch1, znak;
znak = 'x';
cin >> ruch1;
switch (ruch1)
{
case '1':
{
tab1 [0][0] = znak;
break;
}
case '2':
{
tab1 [0][1] = znak;
break;
}
case '3':
{
tab1 [0][2] = znak;
break;
}
case '4':
{
tab1 [1][0] = znak;
break;
}
case '5':
{
tab1 [1][1] = znak;
break;
}
case '6':
{tab1 [1][2] = znak;
break;}
case '7':
{
tab1 [2][0] = znak;
break;
}
case '8':
{
tab1 [2][1] = znak;
break;
}
case '9':
{
tab1 [2][2] = znak;
break;
}
}
cout<<tab1[0][0]<<endl;
cout<<tab1[0][1]<<endl;
cout<<tab1[0][2]<<endl;
cout<<tab1[1][0]<<endl;
cout<<tab1[1][1]<<endl;
cout<<tab1[1][2]<<endl;
cout<<tab1[2][0]<<endl;
cout<<tab1[2][1]<<endl;
cout<<tab1[2][2]<<endl;
return 0;
}