• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Koszyk js frontend

Object Storage Arubacloud
0 głosów
2,064 wizyt
pytanie zadane 4 kwietnia 2018 w JavaScript przez Matisiv Nowicjusz (190 p.)

Mianowicie, chciałbym zrobić koszyk, taki kliknij na jednego diva , pobiera z niego wartość value i dodaje do wartości koszyka, jednocześnie zwiększa liczbę zawartych w nim przedmiotów. Jestem zielony w js więc może mi ktoś podpowiedzieć jak mogę zrobić coś takiego ?  

function doKoszyka()
{
 var cena = document.getElementsByClassName("dodaj").value;
}


Próbowałem przez getElementsByClassName, ale funkcja onclick nie rozpoznaje na jaki obiekt został kliknięty :(

4 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 4 kwietnia 2018 przez k.wichura Pasjonat (19,870 p.)
wybrane 7 kwietnia 2018 przez Matisiv
komentarz 9 kwietnia 2018 przez Matisiv Nowicjusz (190 p.)
W tym jest tylko jeden problem, mianowicie jak dodaję się więcej produktów to wychodzą duże liczby po przecinku. Np. 287.96999999999997.
komentarz 9 kwietnia 2018 przez k.wichura Pasjonat (19,870 p.)
No to juz wystaraczy zaokraglic, ale z tym juz sobie poradzisz.
komentarz 9 kwietnia 2018 przez Matisiv Nowicjusz (190 p.)
No tak można wykorzystać metodę Math.round(), ale będzie mi to zaokrąglało do pełnej liczby, a ja chce z groszami.
komentarz 9 kwietnia 2018 przez k.wichura Pasjonat (19,870 p.)
Math.round(liczba_z_przecinkiem * 100) / 100;
komentarz 10 kwietnia 2018 przez Matisiv Nowicjusz (190 p.)
Na to samo wychodzi ;( Liczba z przecinkiem jest automatycznie skracana, więc jeśli podstawimy tam .Np. jakieś liczby to: (69,9*100)=6990/100= 69.9.
komentarz 10 kwietnia 2018 przez k.wichura Pasjonat (19,870 p.)