• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Szukam back-and deva. do projektu

Object Storage Arubacloud
0 głosów
214 wizyt
pytanie zadane 4 kwietnia 2018 w Ogłoszenia, zlecenia przez Kanarek Nowicjusz (160 p.)
zmienione kategorie 4 kwietnia 2018 przez Patrycjerz
Cześć, jestem uczniem technikum i szukam osoby, która pomoże mi w stworzeniu fajnego projektu, który może przynieść korzyści materialne.
 

O projekcie więcej dowiesz się gdy dołączysz, na pewno podstawą jest tworzenie logowania/rejestracji na stronie więc to nie powinno być dla Cb żadnym problemem.

Potrzebuje osoby, która będzie miała czas na projekt i się zaangażuje i nie będzie pisać wymówek w stylu nie dam radę bo mam coś tam i możesz pracować tylko 3h tygodniowo nad projektem.

Pozdrawiam!

Piszcie na e-mail gibon1998808@gmail.com
komentarz 4 kwietnia 2018 przez Mariusz08 Maniak (62,300 p.)
Zła kategoria
komentarz 4 kwietnia 2018 przez Wiciorny Ekspert (270,110 p.)
Czy ja wiem, moze chodziło mu o rodzaj back-endu
3
komentarz 4 kwietnia 2018 przez Aisekai Nałogowiec (42,190 p.)
Jak chcesz z kimś pisać jakikolwiek projekt, to wypadałoby zastosować się do jakiejkolwiek netykiety. Pozbyć się skrótów typu "Cb", tekst o "pracowaniu 3h" jest wg mnie zbyt "agresywnie" napisany,  na koniec (niby szczegół, a mnie kompletnie by zniechęcił); adres e-mail. Gibon1998808 do kontaktów jest bardzo nieodpowiedni.

Poza tym,, zdecydowanie za mało informacji.

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 4 kwietnia 2018 przez marcin99b Szeryf (82,180 p.)
fajny projekt którego podstawą będzie zrobienie logowania/rejestracji

obstawiam że kolejny januszowy pomysł który ma przynieść sukces na skale facebooka, jednocześnie z minimum wkładu własnego
komentarz 4 kwietnia 2018 przez Wiciorny Ekspert (270,110 p.)

Cześć, jestem uczniem technikum

e-mail gibon1998808@gmail.com