• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Linux Kali. Dlaczego TAK? Dlaczego NIE?

VPS Starter Arubacloud
+1 głos
4,821 wizyt
pytanie zadane 31 marca 2018 w Systemy operacyjne, programy przez niezalogowany
Witam zastanawiam się nad przejściem na linuxa kali.

Proszę Was o opinie i rady. Jestem początkującym użytkownikiem linuxa, ale ten system mi się podoba.

Jednak chcę go zainstalować obok windowsa.

Więc jak w temacie...

Moje doświadczenia z linuxiem to Ubuntu i dawno dawno temu BT5, to tyle.

Zajmuję się głównie tworzeniem stron i programowaniem.

5 odpowiedzi

+4 głosów
odpowiedź 31 marca 2018 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,550 p.)
Gdy podoba Ci się samochód osobowy, a potrzebujesz wozić kilkutonowe ładunki, to kupiłabyś samochód osobowy, bo ten akurat Ci się podoba? :)

Chyba niekoniecznie, a coś takiego właśnie próbujesz zrobić. Kali jest wyspecjalizowaną dystrybucją, która zawiera masę narzędzi do szeroko pojętego bezpieczeństwa IT i nic Ci po tym, gdy nie umiesz z nich skorzystać, a tym bardziej gdy w ogóle jesteś początkująca z Linuxem. Weź jakąś prostą dystrybucję, np. Mint, Ubuntu, Debian - coś, co polecane jest początkującym.
komentarz 1 kwietnia 2018 przez niezalogowany
Mam Doświadczenie z Backtrackiem 5 jeśli o to Ci chodzi, właśnie mi chodzi o coś bezpiecznego bezpieczny system.
1
komentarz 1 kwietnia 2018 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,550 p.)