• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Programista androida

VPS Starter Arubacloud
+3 głosów
612 wizyt
pytanie zadane 27 marca 2018 w Android, Swift, Symbian przez Jasnygwint Początkujący (330 p.)
Witam, mam taki dylemat bo nie wiem co ze sobą zrobić, potrzebuje kogoś kto się zna i mnie mniej więcej naprowadzi. Jestem studentem 1 roku informatyki i zacząłem programować jakoś kilka miesięcy przed październikiem poprzedniego roku, czyli ogólnie już od 8,9 ~ miesięcy mam styczność z programowaniem. Uczyłem się tylko c, c++, robiłem dużo algorytmów na spoju, przerabiałem książki i uważam, że podstawy mam solidne patrząc na innych kolegów z uczelni. OOP C++ zacząłem się uczyć jakiś miesiąc temu, zwłaszcza że mam to na studiach teraz i powiedziałem sobie, że najpierw ogarnę to i dopiero potem zacznę się uczyć androida ale już nie mogę wytrzymać z tym i mam ochotę teraz zacząć już się uczyć androida, robić apki, zwłaszcza że planuje kiedyś gdzieś pracować jako android dev i nie widzę sensu uczyć się tego c++ skoro nie wiąże z nim przyszłości, jedynie do czego mi potrzebne to żeby zaliczyć semestr (w sumie to jeszcze nie wiem co chce programować na 100% bo mam małe pojęcie o IT ... ). Poza tym 2 semestr na 2 roku to praktyki, fajnie by było jakoś spożytkować ten czas. I mam takie pytanie odnośnie języków bo widziałem ze programuje się w javie na androida, ale też słyszałem o takich językach jak Kotlin, Swift, Go, Objectiv-C. Wypowie się ktoś na ten temat? Lepiej ogarnąć tego c++ OOP i dopiero zacząć uczyć się androida? Liczę na pomoc.

3 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 27 marca 2018 przez Wiciorny Ekspert (269,120 p.)