• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Apache2 nie działa jedna strona po update systemu UBUNTU

Object Storage Arubacloud
0 głosów
449 wizyt
pytanie zadane 22 marca 2018 w Systemy operacyjne, programy przez Neronys Bywalec (2,090 p.)
zamknięte 6 kwietnia 2018 przez Neronys
Witam serdecznie,

Mam pytanie dotyczące konfiguracji Apache2.

Mam skonfigurowane około 4 "stronek" pod apache2. Wszystko zawsze fajdzie dzialalo i stronki odpowiadały po wpisaniu okreslonej w konfiguracji stronki servername lub aliasu jednak ostatnio robiły mi się aktualizacje systemu Ubuntu i jedna ze stronek przestała działać. W ogole nie odpowiada (konfiguracja nic nie zmieniana) oraz pozostale storny działają. Nie wiem o co może chodzić jestem początkujący jesli chodzi o system Linux nie wiem za bardzo jak to diagnozować. Aplikacje działają na Symfony.

Macie może jakiś pomysł jak zabrać się za diagnoze problemu ? reloadowałem apache kilka razy ale nic to nie dało. Jedna stronka dalej nie wstaje.
komentarz zamknięcia: przywrociłem kopię zapasową

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 22 marca 2018 przez PolYGlok Pasjonat (19,450 p.)
Jakie masz kody błędu?
komentarz 23 marca 2018 przez Neronys Bywalec (2,090 p.)
w samych logach apache mam pusty dokumnet acces.log i error.log.

Jeśli chodzi o błąd przeglądarki to jest to po prostu: "nie udało się nawiązać połączenia" - firefox.

Wszystko robię na lokal hoscie więc problemy z netem odpadają. Wrzucę poniżej konfigurację ale jest ona prosta i zawsze działała.

<VirtualHost *:80>

ServerName blog.dev
    ServerAlias www.blog.dev

ServerAdmin webmaster@localhost
    DocumentRoot /var/www/apps/blog/web

<Directory /var/www/apps/blog/web>
        # enable the .htaccess rewrites
        AllowOverride All
        Require all granted
    </Directory>

ErrorLog ${APACHE_LOG_DIR}/blog.error.log