Nie znam się na flow tworzeniu gier, więc jedyny pewnik, jak wam polecę to zaintersowaniem się GITem, który, między innymi, został stworzoyny z myślą o pracy w zespole.
https://git-scm.com/
Tutaj wersja po polsku, ale nie mam pojęcia na ile aktualna jest spisana tam wiedza:
https://git-scm.com/book/pl/v1/Pierwsze-kroki-Wprowadzenie-do-kontroli-wersji
Na bitbucket czy gitlab macie do predyspozycji możliwość wybrania prywatnego repozytorium (W wielkim skrócie: Miejsce, w którym będziecie wysyłać kod), za darmo.
Najbardziej popularnym jest github, acz tam trza zapłacić za prywatne repozytorium, chyba 7 euro, albo coś koło tego.
Oh, to też powinno się przydać w niedalekiej przyszłości:
https://github.com/nvie/gitflow
https://danielkummer.github.io/git-flow-cheatsheet/
Powodzenia!
Jakbyś miał jakieś pytania; śmiało! Tylko, jak już wspominałem, o flow tworzeniu gier nie mam zielonego pojęcia. Jedyne, czego jestem pewien, to GIT w tym środowisku.