Witam! Na potrzeby programu potrzebuję vectora, który będzie mi przechowywał pewne obiekty. Z obiektami tymi (z poziomu użytkownika) będzie można robić różne rzeczy. Miedzi innymi usuwać. I chodzi mi o to, że gdy użytkownik dodaje nowe obiekty o konkretnych nazwach, to vector ma wyglądać tak:
(np.)
> add object t "Siemson"
> add object bla 15
>add object elo 1.0
i vector ma wyglądać tak:
t
bla
elo
jednakże. Teraz użytkownik będzie chciał usunąć element bla.
>del object bla
i vector ma wyglądać tak:
t
elo
A domyślam się, że będzie wyglądać tak:
t
elo
Do kodu mi jeszcze daleko, ale podejrzewam, że podczas usuwania elementów z vectora, pozostałe dalej pozostają na swoich miejscach. (Na algorytmach się za bardzo nie znam) Jakoś bym pewnie dał radę napisać funkcję przesuwającą te kolejne elementy w dół, ale jak tych elementów będzie setki (a to praca z vectorami) to już to ze strony użytkownika nie będzie tak bajecznie wyglądało..