• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Kwestia Blueprint-ow w Unreal Engine 4

Object Storage Arubacloud
0 głosów
428 wizyt
pytanie zadane 16 marca 2018 w C i C++ przez Utau Użytkownik (900 p.)
Pobrałam sobie z ciekawości UE 4. Zachęcił mnie fakt, ze silnik napisano w C++ który najlepiej (moim zdaniem) nadaje się do pisania gier w przeciwieństwie do C# (Unity). Zależy mi na optymalizacji, stąd moje zainteresowanie. Niestety rozczarowała mnie koncepcja Blueprint-ów. Na początku byłam w szoku, ze w ten sposób tworzy się skrypty w tym silniku a nie ma nic o pisaniu własnego kodu C++ a więc mozliwosci alokowania pamięci, wątków itd.

Jednak dowiedziałam się, ze mozna tworzyc również własne klasy i kod C++. Słyszałam, ze blueprinty są mniej wydajne od natywnego kodu. Czy jest to spowodowane tym, ze nie mamy mozliwosci odpowiedniego alokowania pamięci, dbałosci o czystość kodu i to co znajduje się w ciałach tych funkcji czy przyczyna jest zupełnie inna.

Oglądałam filmiki zarówno z UE4 jak i Unity na YouTube i te gry były koszmarnie zoptymalizowane (FPS:20-30). Czy porzucenie Unity i przejście na UE4 bez blueprint-ow dałoby efekt lepsze optymalizacji ?

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 121 wizyt
pytanie zadane 3 marca 2017 w Inne języki przez Avernis Nałogowiec (27,400 p.)
+1 głos
1 odpowiedź 245 wizyt

92,762 zapytań

141,685 odpowiedzi

320,496 komentarzy

62,105 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...