Możesz przypisać dany obiekt z grupy do zmiennej i później na nim operować. W poniższym przykładzie robisz grupę dla np. skrzynek w grze.
this.boxes = game.add.group();
Później dodajesz kolejne obiekty
this.boxes.create(0,0, "box");
this.boxes.create(50,50, "box");
this.boxes.create(100,100, "box");
I jak chcesz się dostać do wybranej skrzynki, przypisujesz ją do zmiennej:
this.skrzynka = this.boxes.create(50,50, "box");
Można to zrobić jeszcze ładniej, poprzez tworzenie obiektów z grupy od razu w tablicy i odwoływać się po indeksie.
this.boxes = game.add.group();
this.boxesArray = [
this.boxes.create(0,0, "box");
this.boxes.create(50,50, "box");
this.boxes.create(100,100, "box");
];
this.boxesArray[1]; // <-- wybrany obiekt
Dzięki trzymaniu obiektów w tablicy, możesz przykładowo za pomocą pętli, przeiterować je i nadać każdemu obiektowi z grupy właściwość body.immovable
for(let i = 0; i < this.boxesArray.length; i++) this.boxesArray[i].body.immovable = true;