Witam, mam 2 pytania odnośnie unity. Nie jestem dobry w tych sprawach a na necie większość jest po angielsku, a u mnie trochę z tym słabo. Czy mógłby ktoś mi pomóc :D? Z góry dziękuję
Pierwszy problem to przerobienie tego w taki sposób (komentarz w kodzie):
Texture2D texture = new Texture2D(128, 128);
GetComponent<Renderer>().material.mainTexture = texture;// zamiast tego żeby pobierało mi obrazek z pliku assets/plik/obrazek.png
for (int y = 0; y < texture.height; y++)
{
for (int x = 0; x < texture.width; x++)
{
Color color = ((x & y) != 0 ? Color.white : Color.gray);
texture.SetPixel(x, y, color);
}
}
texture.Apply();
A druga sprawa to nie mam pojęcia czemu mi to nie działa, dobrze wpisuje nazwę materiału. Chcę, żeby zgenerowana siatka miała odrazu swoją teksturę, (chodzi szczególnie o dwie ostatnie linijki, co z nimi nie tak):
MeshFilter meshfilter = gameObject.AddComponent<MeshFilter> ();
MeshRenderer meshrenderer = gameObject.AddComponent<MeshRenderer> ();
meshfilter.mesh.Clear ();
meshfilter.mesh.vertices = Punkty;
meshfilter.mesh.triangles = Polaczenia;
meshfilter.mesh.Optimize ();
meshfilter.mesh.RecalculateNormals ();
Material mat = Resources.Load("TL_Grass_02") as Material;
GetComponent<Renderer>().material = mat;
Z góry dziękuję ;)