• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jak zdjąć radiator.

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
1,501 wizyt
pytanie zadane 23 czerwca 2015 w Offtop przez Scyzio Użytkownik (740 p.)
edycja 9 lipca 2015 przez Scyzio

Witam mam procesor AMD Phenom II X4 965.Mam gigantyczny problem z temeraturą bo wynosi czasami nawet 96 stopni.Radiator ma takie miedziane pręty nie znam się ,ale wydaje mi się że ten rodzaj chłodzenia nazywa się ,,Boxowanie". Próbowałem go zdjąć ,ale nic z tego.Odpiełem kabelek ,przechyliłem wajche i delikanie próbowałem wyjąc radiator niestety bezskutecznie. Mam więc pytanie czy pominełem jakieś zabezpieczenie czy poprostu zaschnieta pasta trzyma procesor?
http://postimg.org/image/wetjz99qx/
Pozdrawiam Zielony Człowiek ;D

Dla ludzi z tym samym problemem już go rozwiązałem jeśli macie coś takiego http://techreport.com/r.x/phenom-ii-x4-955/stock-hsf.jpg i po przechyleniu dzwigni troche się poluzowuje ,ale nie schodzi to zaciski dokońca nie zeszły i musicie je podwarzyć, zaciski macie po 2 stronach jeden pod dzwignia a drugi po drugiej stronie i musicie je podwarzyć. Jeśli nadal nie wiecie o co chodzi to te srebrne pod dzwignią musicie ruszyć w stronę przeciwną do radiatora , podwarzyć możecie np.dlugopisem czy sróbokrętem i to samo po drugiej stronie.

7 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 23 czerwca 2015 przez pewolt Mądrala (5,790 p.)
Mlotkiem sciagniesz radiator :D
komentarz 23 czerwca 2015 przez Scyzio Użytkownik (740 p.)
pneumatycznym?
komentarz 23 czerwca 2015 przez pewolt Mądrala (5,790 p.)
jak chcesz ale mozesz tez za pomoca C4
+1 głos
odpowiedź 23 czerwca 2015 przez toaspzoo Dyskutant (8,300 p.)
Oj. Mnie się raz zdarzyło, że radiator wyszedł razem z procesorem z gniazda. Tak pasta skleiła ;)
komentarz 23 czerwca 2015 przez Scyzio Użytkownik (740 p.)
Boje się że coś rozjebie co mam zrobić? Pociagnąć mocniej?