• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Deklaracja maturalna

0 głosów
214 wizyt
pytanie zadane 7 marca 2018 w Rozwój zawodowy, nauka, szkoła, praca przez Zakrecony Nowicjusz (150 p.)
Cześć.
Jestem przed maturą z informatyki. Termin złożenia ostatecznej deklaracji minął już dawno. Do matury zostało dwa miesiące, a mi została nauka baz danych, którą zostawiłem na koniec ze względu na to, że wydawały się najłatwiejsze. Problem jest w tym, że postanowiłem, że będę uczył się w Excelu. Jednak na deklarcji jako programy użytkowe wpisałem "Microsoft Office 2016" do którego należy też Access. Jak to teraz wygląda? Będę miał przygotowany cały pakiet Ofifice i będę mógł wybrać sobie na maturze Access czy Excel?

2 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 7 marca 2018 przez shotokan Nałogowiec (39,700 p.)
wybrane 7 marca 2018 przez Zakrecony

Najlepsza
Witam,
instalowany jest cały pakiet Office wraz z Excelem i Accessem. Jednak, tak jak napisał Eryk Andrzejewski, cześć zadań będziesz musiał zrobić w accessie (bo będzie łatwiej niż w excelu, ale to oczywiście Twoja sprawa, który program wybierzesz).
Przy okazji dodam, że dzień wcześniej masz prawo przyjść i sprawdzić swoje stanowisko pracy, sprawdzić, czy wszystkie oprogramowanie zostało zainstalowane:)
Powodzenia!
+1 głos
odpowiedź 7 marca 2018 przez Eryk Andrzejewski Mędrzec (165,260 p.)
edycja 7 marca 2018 przez Eryk Andrzejewski
Excel to arkusz kalkulacyjny, nie baza danych. Raczej nie stworzysz w nim tabel, relacji, kwerend itd. więc wątpię.

Ale nie wiem też, czy w zadaniu musi być określone jakiego programu masz użyć.

Tu ktoś pisze coś innego http://binarnie.pl/matura-z-informatyki-access/

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 247 wizyt
+1 głos
2 odpowiedzi 1,218 wizyt
+1 głos
1 odpowiedź 120 wizyt

88,325 zapytań

136,918 odpowiedzi

305,554 komentarzy

58,598 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk