• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Domena i hosting dla większej strony w wordpress.org

Object Storage Arubacloud
0 głosów
526 wizyt
pytanie zadane 5 marca 2018 w Sieci komputerowe, internet przez awro Nowicjusz (120 p.)
Cześć,

Zamierzam założyć stronę w wordpress.org. Początkowo będzie to mały blog - jednak nie wykluczam, że może później zamieni się w portal. Na pewno stopniowo będę tam umieszczać coraz większe i bardziej skomplikowane materiały (filmy, zdjęcia). Możliwe też, że założę drugą stronę, po angielsku. Gdzie powinnam waszym zdaniem wykupić domenę/domeny i hosting? Niestety nie znam się na tym wszystkim... spędziłam trzy dni na analizowaniu różnych ofert i nie potrafię nic wybrać, bo tak naprawdę nie wiem dokładnie na co (oprócz różnych pułapek cenowych) mam zwrócić uwagę, czego dokładnie potrzebuję i jakiej pojemności... Oczywiście wolałabym rozwiązania bardziej ekonomiczne, ale nie kosztem jakości. Zależy mi na pewno na tym, żeby strona szybko chodziła i na dobrym supporcie 24/7. Czy uważacie, że przydałby mi się też np. dedykowany adres IP?

Będę wdzięczna za wszelkie sugestie,

Agata

4 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 5 marca 2018 przez Daniel90 Pasjonat (17,970 p.)
Z mojej strony mogę jedynie odradzić firmy typu nazwa.pl gdzie piękna oferta 5 domen za darmo i hosting 10 zł na miesiąc. Później się okazuje, że przedłużenie domeny to 100+ zł a hosting 50 zł miesięcznie. Ludzie piszą, że OVH ma spoko ceny domen, hosting raczej jakiś duży nie będzie potrzebny. Jeżeli filmy chcesz trzymać na YouTube czy innym serwisie to transferu nie będzie żarło. Co do wordpress.org to chyba chodzi o wordpress.com? Raczej bym doradził wybrać coś płatnego, nawet za 50 zł rocznie + domenę którą byś promowała od początku.
komentarz 6 marca 2018 przez awro Nowicjusz (120 p.)