Witajcie, przybywam na to forum w nadziei ,że znajdę kogoś kto pomoże mi rozwiązać problem.
Otóż w mieszkaniu mamy router do którego wszyscy łączą się przez WiFi i nie ma problemu tak długo aż chcę w coś zagrać online. Otrzymuję informacje o zablokowanych portach i ograniczonej translacji NAT. Stwarza to dużo problemów od lagów do wyrzucania z sesji co chwilę i długiego wczytywania. Jestem technikiem informatykiem więc tyle wiedzy ile posiadałem poświęciłem na naprawę problemów i oto co zrobiłem:
-Przydzieliłem sobie dla pewności stały adres IP
-W zarządzaniu routerem przekierowałem porty potrzebne w konkretnej grze na swój adres IP ( Nie popełniłem błędu, przejrzałem masę poradników apropo tego konkretnego routera )
-Na czas gry wyłączyłem antywirusa i zaporę windows aby mieć pewność że nic nie blokuje
Po tym sprawdzając okazuje sie że problem nie ustąpił, nadal te same problemy i komunikat o ograniczonej translacji NAT, mało tego, używając programow online czy aplikacji sprawdzałem czy dane porty które przekierowałem są otwarte i zawsze dostaję komunikat "Port is not open, or not reachable", nawet w przypadku portu 80 co mnie trochę dziwi. Funkcja uPnP nic nie zmienia czy jest włączona czy nie, nie próbowalem jeszcze ustawić swojego IP w DMZ ale to nie do końca bezpieczne z tego co wiem. Jest ktoś kto potrafi mi pomóc lub nakierować na coś co ewidentnie przeoczyłem? :/
Pozdrawiam
Laptop : Lenovo Z51 z systemem Windows 10 (64Bit)
Router : Cisco EPC3928