• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

"Czy leci z nami pilot?"

Aruba Cloud - Virtual Private Server VPS
–3 głosów
412 wizyt
pytanie zadane 28 lutego 2018 w Offtop przez Beginer Pasjonat (22,110 p.)
Wczoraj dwukrotnie, na różne sposoby zgłaszałem u Admin Arek awarię systemu powiadomień. Brak odpowiedzi i nadal nie działa.

Zwykle reagował bardzo szybko. Nie wiem co się dzieje?
6
komentarz 28 lutego 2018 przez Benek Szeryf (93,070 p.)

Nie wiem co się dzieje?

Znak czasu. Nie ma człowieka dobę w wirtualnym świecie i panika :)

komentarz 28 lutego 2018 przez Beginer Pasjonat (22,110 p.)
To jest dobra konkluzja.

2 odpowiedzi

+4 głosów
odpowiedź 28 lutego 2018 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (290,090 p.)
wybrane 28 lutego 2018 przez Beginer
 
Najlepsza

Odpisałem Ci dwa razy. Zarówno na email, zgłoszenie przez formularz kontaktowy forum (odpisałem po 15 minutach) jak i na wiadomość prywatną na forum (odpisałem po około godzinie). A więc nie rozumiem o co chodzi. Nawet jeśli są jakieś problemy z mailem, nie dociera na serwer z którego korzystasz czy cokolwiek, to odpisałem na PW forum, co powinieneś widzieć klikając kwadrat z cyferką w prawym górnym rogu strony (żółty gdy są nowe powiadomienia, więc nie da się tego przeoczyć).

Kliknij w ten kwadracik i zobacz czy nie masz powiadomienia sprzed 17 godzin z wiadomością ode mnie. Jak nie to zobacz w wiadomościach ze mną czy nie ma jako ostatniej mojej wiadomości sprzed około 17 godzin. Założę się, że w obydwu przypadkach to będzie jak powinno.

I jak już koledzy zauważyli, gdy ktoś dzień się nie odzywa to nie jest powód, aby robić raban na całe forum, bo każdy ma swoje życie i zwyczajnie może nie mieć czasu albo mieć sprawy dużo ważniejsze. Staram się oczywiście odpisywać najszybciej jak mogę. Jeśli sprawa jest pilna, a ja się nie odzywam, to możesz po prostu napisać do kogoś innego z administracji. W większości spraw powinni móc pomóc, a jeśli nie to z pewnością przekażą to mi lub zawiadomią innymi sposobami.

komentarz 28 lutego 2018 przez Beginer Pasjonat (22,110 p.)
Awaria - brak powiadomień, usunięta. Bardzo dziękuję!
+2 głosów
odpowiedź 28 lutego 2018 przez Patrycjerz Mędrzec (192,320 p.)

Nikt z administracji nie musi przecież tobie odpowiadać. Tym bardziej w tak krótkim czasie (pisałeś wczoraj). Wszelkie awarie forum proszę zgłaszać w zakładce Prześlij swoje uwagi.

komentarz 28 lutego 2018 przez Beginer Pasjonat (22,110 p.)
"Nikt z administracji nie musi przecież tobie odpowiadać". To nie jest Twoja najlepsza odpowiedź.

Tutaj, na forum nikt niczego nie musi. To jest oczywista oczywistość. Wszystko polega na wzajemnej pomocy, uprzejmości, współdziałaniu.

Nie chodziło również o błyskawiczne usunięcie awarii, rozwiązanie problemu. Zaznaczyłem, że Arek zwykle reagował b.szybko, dając krótki sygnał o przyjęciu zgłoszenia.
komentarz 28 lutego 2018 przez Patrycjerz Mędrzec (192,320 p.)
Dokładnie, ale z twojego posta wyczytałem jakby pretensje, dlaczego nie otrzymałeś natychmiast odpowiedzi, a przecież nawet admin nie musi codziennie wchodzić na forum. Dlatego napisałem co napisałem.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 344 wizyt
pytanie zadane 30 sierpnia 2018 w Offtop przez Mavimix Dyskutant (8,420 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 278 wizyt
pytanie zadane 27 lutego 2020 w Offtop przez JakSky Stary wyjadacz (14,770 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 394 wizyt

93,335 zapytań

142,330 odpowiedzi

322,415 komentarzy

62,669 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Wprowadzenie do ITsec, tom 1 Wprowadzenie do ITsec, tom 2

Można już zamawiać dwa tomy książek o ITsec pt. "Wprowadzenie do bezpieczeństwa IT" - mamy dla Was kod: pasja (użyjcie go w koszyku), dzięki któremu uzyskamy aż 15% zniżki! Dziękujemy ekipie Sekuraka za fajny rabat dla naszej Społeczności!

...