• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Czy warto rzucać szkołę?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
4,786 wizyt
pytanie zadane 26 lutego 2018 w Offtop przez Vorfrande Początkujący (360 p.)
zamknięte 26 lutego 2018 przez Vorfrande
Tak jak w temacie, jestem w 1 klasie technikum informatycznego, zastanawiam się czy warto rzucić szkołę na przełomie 3/4 klasy. Głównie zastanawia mnie czy nawet gdybym miał umiejętności wykraczające ponad poziom junior front-end developera znalazł bym pracę. Proszę o szczere opinie. Pozdrawiam :)
komentarz zamknięcia: uzyskanie odpowiedzi
komentarz 28 lutego 2018 przez event15 Szeryf (93,790 p.)
Wybacz, ale jeśli nie jesteś geniuszem, który ma mega projekty którymi może się pochwalić to nie masz nawet o czym śnić. Inna sprawa, że brak wykształcenia jest skuteczną kłodą pod nogi we wszystkich sytuacjach w życiu.

Raz, że przy wypełnianiu papierków różnej maści będzie wstyd, dwa, że w państwowych firmach raczej pojawią się problemy spowodowane korelacją między wykształceniem a zarobkami.

Tym bardziej, że jesteś w technikum - bez ukończenia jego nie będziesz mieć kwalifikacji zawodowych. Będziesz polegać jedynie na swoim wyszczekaniu a to wcale nie jest takie proste ;)

6 odpowiedzi

+4 głosów
odpowiedź 26 lutego 2018 przez damian9901 Bywalec (2,140 p.)
Szkoła, to szkoła. Wypadałoby ją skończyć. Obecnie jestem w 3klasie Technikum i sam uważam, że to jest strata czasu, no ale niestety... Bez matury to ani rusz.. :) Miej to na uwadze.
komentarz 26 lutego 2018 przez mi-20 Stary wyjadacz (13,190 p.)
Dokładnie, jak już się chodzi do tej szkoły to warto mieć chociaż maturę :)
+3 głosów
odpowiedź 26 lutego 2018 przez gremlin Dyskutant (7,600 p.)
Moim zdaniem nie warto choćby z dwóch powodów:

1. Rezygnować w 3/4 drogi jest raczej bez sensu, bo zostaniesz z wykształceniem podstawowym.