• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Gregory-Monster, kurs programowania, full-stack, back-end

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
1,200 wizyt
pytanie zadane 25 lutego 2018 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Mich Początkujący (340 p.)
Cześć,
Jestem zaczynającym programistą, znam na w miarę dobry poziomie javascript (es6, html5 with js, JSON etc..), html5 (RWD, canvas etc..) i CSS3 jedna brakuje mi troche wiedzy z backendu. Zastanawiam się nad podjęciem kursu w gregory-monsters, back-end lub full-stack, myślałem też o Codecool.

Zdaje sobie sprawę jaka jest opinia o tego typu kursach. Dlatego proszę o rade. Szczególnie osób które brały w czymś takim udział, zaczynając w ten sposób w branży IT, lub mają jakąkolwiek styczność z czymś podobnym.

Serdecznie pozdrawiam.

4 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 25 lutego 2018 przez Tomek Sochacki Ekspert (227,510 p.)
A może skoro znasz JS pobaw się node do back-endu? Mając wiedze JS myślę ze z 1-2 książkami o node sobie poradzisz plus coś o np. express i do tego dokumentacja.
komentarz 25 lutego 2018 przez Mich Początkujący (340 p.)
dzięki za odpo :)
+1 głos
odpowiedź 25 lutego 2018 przez marcin99b Szeryf (81,480 p.)
Może zastanów się co chciałbyś znać z backendu, jaka technologia

Frontend ma tą cechę, że tu mamy tylko html+css+js (z frameworkami)
ewentualnie te wszystkie typescripty, coffeescripty itd, ale to tylko nakładki na javascript (mówiąc ogólnie)

W backendzie mamy do wyboru php, js, ruby, python, c#, java i sporo innych, a wszystko to z frameworkami

każdy z języków i frameworkówma swoje wady i zalety, i każdy jest przeznaczony do troche innego typu projektów
komentarz 25 lutego 2018 przez Mich Początkujący (340 p.)
dzięki za odpowiedz :)

coś tam pisałemm w php, system logowania i rejestracji nowych użytkowników z walidyzacją danych..