• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

skrypt do czasowego użycia klawisza ENTER

Cloud VPS
0 głosów
921 wizyt
pytanie zadane 24 lutego 2018 w JavaScript przez Karol96 Nowicjusz (150 p.)
witam, piszę do was ponieważ jestem kompletnie zielony w temacie programowania, tworzenia skryptów itd, przeszukiwałem fora ale nie znalazłem czegoś takiego.

Chciałbym się dowiedzieć czy jest jakaś możliwość na stworzenie pewnego skryptu który o wyznaczonej godzinie z dokładnością do ms będzie w stanie użyć klawisza "enter"? nic więcej, może to być trudne a może wręcz przeciwnie- bardzo proste, ale jak wspomnialem- nie znam się :( dlatego proszę was o pomoc.

mógłby mi ktoś w tym pomóc?
komentarz 24 lutego 2018 przez ScriptyChris Mędrzec (190,190 p.)
W jakim sensie "użyć klawisza enter"? Chcesz programowalnie zatwierdzić/wysłać jakiś formularz?
komentarz 24 lutego 2018 przez Karol96 Nowicjusz (150 p.)
dokłanie o to mi chodzi, poprostu chciałbym aby za pośrednictwem klawisza enter, o wybranej godzinie (powiedzmy 2:35:000 ) zostało wysłane polecenie wysłania formularza, na tej samej zasadzie co chociażby wysyłanie e-mail, klikasz ENTER i poszło w świat :)

Jeśli jest tam formularz (czyli element <form>), to możesz go wysłać automatycznie metodą submit. Datę sprawdzisz metodami z konstruktora Date - przykłady znajdziesz w pierwszym odcinku kursu Mirosława Zelenta: https://www.youtube.com/watch?v=OcwON22ctYc

heh, chyba dam sobie z tym spoój, próbowałem ale to nie dla mnie, chodziło mi o zwykły skrypt który o wybranej godzinie będzie mógł mi wysłać wojsko w plemionach żeby nie zarywać nocek xd niestety nie ogarniam tego tworzenia skryptów, języków php, c++, html-i itd :D Ale dzięki wielkie :)

próbowałem

Pokaż kod, który napisałeś - może niewiele brakuje. :)