Hej
Stworzyłem grę kółko i krzyżyk lecz zauważyłek buga który po ukończeniu gry pozwalał dalej grać. Postanowiłem go w ten sposób rozwiązać:
void sprawdz()
{ if ((p1==p2 && p2==p3 && p3!='n') ||
(p4==p5 && p5==p6 && p6!='n') ||
(p7==p8 && p8==p9 && p9!='n') ||
(p1==p4 && p4==p7 && p7!='n') ||
(p2==p5 && p5==p8 && p8!='n') ||
(p3==p6 && p6==p9 && p9!='n') ||
(p1==p5 && p5==p9 && p9!='n') ||
(p3==p5 && p5==p7 && p7!='n'))
{
char * w;
if (kto=='o') w="Wygrywa krzyżyk";
else w="Wygrywa kółko";
Application->MessageBox(w, "Koniec gry!", MB_OK);
Pole1->Enabled=false;
Pole2->Enabled=false;
Pole3->Enabled=false;
Pole4->Enabled=false;
Pole5->Enabled=false;
Pole6->Enabled=false;
Pole7->Enabled=false;
Pole8->Enabled=false;
Pole9->Enabled=false;
}
}
Lecz niestety builder się burzy ..
[C++ Error] Unit1.cpp(33): E2451 Undefined symbol 'Pole1'
Dlaczego ?