• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Node.js / ruletka / pytania

Object Storage Arubacloud
0 głosów
229 wizyt
pytanie zadane 15 lutego 2018 w JavaScript przez Yashe Dyskutant (7,720 p.)

Witam,

Tworzę projekt strony czysto "rozrywkowej" dla celów własnych. Stworzyłem system rejestracji oraz logowania, cała strona funkcjonuje jak należy. Niestety jest mała wada.. a właściwie duża i mam tego świadomość.

Strona posiada horyzontalną ruletkę, która co 14 sekund losuje jakiś kolor (czerwony, czarny lub zielony). Napisane to jest w prostym skrypcie js. jestem totalnie zielony jeżeli chodzi o node.js, więc mam parę szybkich pytań:

  • Jak on działa ? Na zasadzie, wrzucamy go po stronie serwera i każdy użytkownik widzi w realnym czasie, co wykonuje skrypt ? 
    Jeżeli tak.. to znaczy to tyle, że tak jak zwykły js, obsługiwany po stronie klienta wyświetlany jest "lokalnie" tak technologia node.js wykonuje jakąs funkcje ( w moim wypadku ruletki) i pokazuje to każdemu innemu użytkownikowi ? 
  • Na środku ruletki posiadam zwykły wskaźnik, który wizualnie pokazuje co zostało wylosowane. Jak oprogramować to, tak aby skrypt wiedział co zostało wylosowane ? 
    ( moja ruletka korzysta ze zdjęcia i po prostu je przewija w jedną ze stron ) - myślałem, o tym, czy można by było wykryć dany kolor po przez właśnie jakąś funkcję do tego przeznaczoną. 
    Chciałbym, aby w końcowym rezultacie nie było to zdjęcia, a osobne divy poruszające się w jedną stronę ( nie mam pojęcia jak to okodować)


To ważniejsze pytania, pewnie w ramach dyskusji pojawią się kolejne
Pozdrawiam serdecznie.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 16 lutego 2018 przez szustka124 Gaduła (4,380 p.)