• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Ile czasu zajmuje napisanie aplikacji na androida i iOSa?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
2,903 wizyt
pytanie zadane 12 lutego 2018 w Android, Swift, Symbian przez matylda Nowicjusz (160 p.)

Biorę udział w konkursie na aplikację, zupełnie nie znam się na programowaniu, ale w tym konkretnym przypadku bardziej liczy się pomysł niż realizacja. Jest to w skrócie OCR + biblioteka danych, więc dosyć prosto zbudowana. Zastanawiam się 1. Ile czasu zajmie mi napisanie jej pod okiem programisty? Słyszałam, że istnieje język, który można przekonwertować na język androida i iOSa, czyli połowa mniej pisania. Jeśli to prawda, a nie utopia to super gdyby ktoś mi dał znać co to za język :) 2. Czy znacie jakiś "maker aplikacji", który miałby w swoich opcjach OCR? Mam na myśli coś typu mobincube, albo to co google oferuje do tworzenia aplikacji na androida.

Z góry dziękuję za odpowiedź i przepraszam za wszystkie błędy w nazewnictwie. 

komentarz 12 lutego 2018 przez SimiVoid Pasjonat (19,790 p.)
Apache cordova
komentarz 12 lutego 2018 przez hhh Gaduła (4,110 p.)

Słyszałam, że istnieje język, który można przekonwertować na język androida i iOSa, czyli połowa mniej pisania. Jeśli to prawda, a nie utopia...

 W wielu językach można pisać apki, z tym że w nie każdym warto. To trochę tak jak z graficznymi kreatorami stron. Niby super - tu sobie ustawisz, tu klikniesz, i już masz stronkę bez klepania jakiegokolwiek kodu. Z tym że jakość wygenerowanego źródła to w skrócie tragedia. Co do apek - najlepiej (od strony wydajności) napisać to w Javie. Można bawić się w półśrodki typu c++ i Qt, tylko po co?

"Maker aplikacji", czyli po "normalnemu" IDE? W takim razie to Android Studio: http://strefakodera.pl/programowanie/android-java/pierwsza-aplikacja-w-android-studio