• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Włąsny serwer www w sieci z podzielnym IP

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
195 wizyt
pytanie zadane 3 lutego 2018 w Sieci komputerowe, internet przez Q_Nick Mądrala (5,010 p.)
Witam. Moje połączenie z siecią jest wykonane w taki sposób, że mam identyczne IP z innymi użytkownikami internetu od mojego dostawcy. Wpisując adres IP, który jest widoczny w sieci zewnętrznej, pokazuje się strona internetowa mojego dostawcy. Chciałbym w domu stworzyć sobie mały prywatny serwerek www, jednak nie wiem jak go skonfigurować aby podpiąć go pod wykupioną domenę. Czy ktoś powie, lub wskaże link, który pokaże jak rozwiązać mój problem? Chciałbym aby nic nie wywołało jakiś problemów w sieci. System mojego serwera to Debian.

Z góry dziękuję za próbę pomocy :)

PS. Jestem zielony w sprawach sieciowych więc prosiłbym jakimś przystępnym językiem.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 3 lutego 2018 przez Gucci Gaduła (4,580 p.)