• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Gra strategiczna

0 głosów
191 wizyt
pytanie zadane 3 lutego 2018 w OpenGL, Unity przez Zielonek Nowicjusz (120 p.)
zmienione kategorie 3 lutego 2018 przez Zielonek
Cześć.

Mam do was pytanie. Ostatnio myślę nad projektem gry w Unity3D, gra miałaby być na zasadzie Europy Universalis 4. Może niektórzy z was kojarzą tą zacną produkcję. Myślę jak by tu zrobić system prowincji w grze. Czytałem co nieco na ten temat i dowiedziałem się, że w plikach gry istnieje obraz mapy w której każda prowincja ma inny kolor i potem ten kolor jakoś się konwertuje na prowincje (nie jestem pewien, ale myślę, że to działa jakoś tak). Mam nadzieję, że pomożecie mi to ogarnąć. Z góry dzięki :D

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 20 marca 2018 przez piotrsz109 Dyskutant (9,440 p.)
W tym przypadku musiałbyś na podstawie obrazka generować mesh, bo innego rozwiązania nie widzę. Jednakże to byłoby wiele zabawy, więc nie lepiej wyciąć takowe w blenderze na podstawie mapy.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 98 wizyt
pytanie zadane 30 lipca 2017 w Grafika i multimedia przez RAD Obywatel (1,780 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 51 wizyt
pytanie zadane 10 lutego w Grafika i multimedia przez kamil_K Użytkownik (520 p.)
+1 głos
2 odpowiedzi 142 wizyt
pytanie zadane 4 lipca 2018 w OpenGL, Unity przez CodeOwsky Początkujący (290 p.)
Porady nie od parady
Zadając pytanie postaraj się o szczegółowe opisanie problemu oraz udostępnienie wszystkich istotnych informacji (kody źródłowe, zrzuty ekranu itp.).Opisanie problemu

62,294 zapytań

108,415 odpowiedzi

226,331 komentarzy

34,970 pasjonatów

Przeglądających: 250
Pasjonatów: 9 Gości: 241

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto dwie polecane książki warte uwagi. Pełną listę znajdziesz tutaj.

...