• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Gra strategiczna

0 głosów
208 wizyt
pytanie zadane 3 lutego 2018 w OpenGL, Unity przez Zielonek Nowicjusz (120 p.)
zmienione kategorie 3 lutego 2018 przez Zielonek
Cześć.

Mam do was pytanie. Ostatnio myślę nad projektem gry w Unity3D, gra miałaby być na zasadzie Europy Universalis 4. Może niektórzy z was kojarzą tą zacną produkcję. Myślę jak by tu zrobić system prowincji w grze. Czytałem co nieco na ten temat i dowiedziałem się, że w plikach gry istnieje obraz mapy w której każda prowincja ma inny kolor i potem ten kolor jakoś się konwertuje na prowincje (nie jestem pewien, ale myślę, że to działa jakoś tak). Mam nadzieję, że pomożecie mi to ogarnąć. Z góry dzięki :D

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 20 marca 2018 przez piotrsz109 Stary wyjadacz (12,180 p.)
W tym przypadku musiałbyś na podstawie obrazka generować mesh, bo innego rozwiązania nie widzę. Jednakże to byłoby wiele zabawy, więc nie lepiej wyciąć takowe w blenderze na podstawie mapy.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 108 wizyt
pytanie zadane 30 lipca 2017 w Grafika i multimedia przez RAD Obywatel (1,820 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 63 wizyt
pytanie zadane 10 lutego w Grafika i multimedia przez kamil_K Użytkownik (540 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 68 wizyt
pytanie zadane 29 października 2018 w JavaScript, jQuery, AJAX przez kameleon Użytkownik (590 p.)
Porady nie od parady
Wynikowy wygląd pytania, odpowiedzi czy komentarza, różni się od tego zaprezentowanego w edytorze postów. Stosuj więc funkcję Podgląd posta znajdującą się pod edytorem, aby upewnić się, czy na pewno ostateczny rezultat ci odpowiada.Podgląd posta

65,687 zapytań

112,324 odpowiedzi

237,052 komentarzy

46,659 pasjonatów

Przeglądających: 247
Pasjonatów: 9 Gości: 238

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto dwie polecane książki warte uwagi. Pełną listę znajdziesz tutaj.

...