• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

C++ treściwy tutorial, ang / polski

Object Storage Arubacloud
0 głosów
234 wizyt
pytanie zadane 2 lutego 2018 w C i C++ przez Wiciorny Ekspert (269,710 p.)
Witajcie, otóż jestem programistą javy na co dzień, ale pewien projekt u nas w firmie wymaga- pewnych innych technologi C / C++

Mam 3 dni na ogarnięcie podstaw związanych z tym językiem, generalnie-  kieruje tutaj pytania do ludzi co juz programują swoje, otóż - oczywiście proste rzeczy jako programista napiszę w C++ , ale potrzebuje jakiegoś właśnie tuto-riala: do przyswojenia takiej strukturalnej wiedzy, żeby był treściwy.

Broń boże, nie chodzi mi o "filmiki' programowania :D bo tu nie chodzi o to jak pisać, gdyż w C++ pisać potrafię, ale potrzebuję informacji co do semantyki- wskaźników,  przestrzeni nazw, no takich bardziej szczegółowych rzeczy i bibliotek. STL np.

Mogą to być  zagreaniczne tutoriale, ale bardziej jasne niż cpp.reference :D
1
komentarz 2 lutego 2018 przez niezalogowany

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 2 lutego 2018 przez robRoy Użytkownik (970 p.)
Dobre wprowadzenie do języka jeśli już znasz podstawowe zasady programowania:

http://goalkicker.com/CPlusPlusBook/
komentarz 2 lutego 2018 przez Wiciorny Ekspert (269,710 p.)
no właśnie mnie nie chodzi o podstawowe " zasady programowania" typu zmienne, pętle,  pobieranie danych etc. Jestem programistą JAVY od 3 lat. Więc to są rzeczy które każdy programista umie, mnie chodzi o Obiektywność tzn.  biblioteki STL- dokładnie funkcje, kompilacje , takie rzeczy  jak wątki.... synchronizacje, ale myślę że tu znajde.  bo tutaj jest wsio

Dziękuje

Podobne pytania

+1 głos
2 odpowiedzi 185 wizyt
0 głosów
0 odpowiedzi 453 wizyt
0 głosów
2 odpowiedzi 2,416 wizyt

92,565 zapytań

141,417 odpowiedzi

319,602 komentarzy

61,950 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk