• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jaka karta graficzna - pomóżcie!

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
753 wizyt
pytanie zadane 31 stycznia 2018 w Sprzęt komputerowy przez Wojtek87 Nowicjusz (220 p.)
Witam, forum przeszukałem, ale nie znalazłem odpowiedź;( dlatego chciałbym znawców pofatygować i poprosić o radę, gdyż w temacie kart graficznych jestem laikiem. Starałem się obeznać w temacie, ale mnie to przerosło;/ dlatego potrzebuje Waszej pomocy;

1. Jaką kartę graficzną kupić do PC? Komputer będzie używany przez synów (i tatę;) głównie do nauki, ale też i do gier. Gry jakie nas interesują to maincraft, WOT, jakaś Fifa, czsami strzelanka typu fifa.

2. Sprzęt jaki już posiadam to :

Procesor i3 4170

Pamięć: 16GB

Płyta: gigabyte B85m

3. Budżet to: około 500 zł

W grę w chodzi też używana (jeśli uważacie ze to dobry pomysł)? Z góry dziękuje za rady.

3 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 1 lutego 2018 przez Andrus Obywatel (1,920 p.)

Aktualnie żadną - ceny są śmieszne grafik (źródło) i lepiej poczekać trochę

komentarz 1 lutego 2018 przez Wojtek87 Nowicjusz (220 p.)
Tylko jak to wytlumaczyc 10latkowi,zeby poczekal kilka miesiecy bo mozenie ceny spadna:/ nie bardzo to widze.
1
komentarz 1 lutego 2018 przez jpacanowski VIP (101,940 p.)
edycja 1 lutego 2018 przez jpacanowski

Kilka miesięcy? To potrwa dłużej o ile w ogóle się skończy. Poza Bitcoinem są też inne dopiero rozwijające się i przyszłościowe kryptowaluty... Kryptowaluty to nie jakaś krótka moda, to zostanie z nami do końca... Niezależna od rządów waluta... do tego idealna do trzymania w niej oszczędności, bo liczba monet jest z góry ustalona (21 milionów monet w przypadku BTC)... pomyśl... Zintegrowane GPU tobie wystarczy...

Tylko jak to wytlumaczyc 10latkowi,zeby poczekal kilka miesiecy bo mozenie ceny spadna:/ nie bardzo to widze.