• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Symfony docker

Object Storage Arubacloud
0 głosów
604 wizyt
pytanie zadane 28 stycznia 2018 w PHP przez Szymon Ciompała Mądrala (6,280 p.)
Witam, w świecie programowania jestem dość początkujący i biorę się do pierwszego projektu grupowego. Przeglądając rożne blogi znalazłem dockera. Ludzie pisali tam ze jest on zbawieniem a w pracy w grupie to juz ogóle. Wiec po takich zapowiedziach postanowiłem to przetestować.  Zrobiłem prosty serwer nginx ale za cholerę nie mogę odpalić w tym symfony. Jak to trzeba zrobić ? Ma ktoś może takiego boilerplate na swoim dysku ? A może w ogóle dać sobie z tym spokój ?

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 28 stycznia 2018 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,950 p.)
wybrane 28 stycznia 2018 przez Szymon Ciompała
 
Najlepsza
Docker jest po prostu wygodny, bo nie trzeba konfigurować środowiska u każdego (które przecież dla różnych aplikacji może być kompletnie inne), a sklonować repozytorium z nim, wpisać jedno polecenie i wszystko/część przygotuje się samo.

Nie za bardzo rozumiem jaki masz dokładnie problem. Z konfiguracją vhosta Nginxa pod Symfony? Gotowiec pokazany w dokumentacji Symfony: https://symfony.com/doc/current/setup/web_server_configuration.html#nginx
komentarz 28 stycznia 2018 przez Szymon Ciompała Mądrala (6,280 p.)

Problem mam taki ze jakoś nie potrafię w ogóle tego spiąć w całość i w ogóle nie działa mi nic angry.  Doszło nawet do tego ze tak zagrzebałem ze musiałem dockera przeinstalować.

komentarz 28 stycznia 2018 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,950 p.)
A co dokładnie robisz? Bo ciężko coś więcej pomóc na "w ogóle nie działa" :P