• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Początki animowania

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
193 wizyt
pytanie zadane 27 stycznia 2018 w Grafika i multimedia przez Michał Romańczyk Początkujący (430 p.)
Jestem uczniem więc nie mam za dużo czasu i chciałbym zrobić prostą kreskówkę animowaną. Czy długo będę uczył się robić animacje? Czy długo bym robił animacje 2d żeby powstał odcinek 15-20 minutowy? Załóżmy że głowne postacie mamy zrobione. Czy mógłbym zarabiać jakoś na tej kreskówce. Chodzi, żeby zarobić na niej w jakiś sposób na nowy komputer, tablet graficzny itd. a nie zostac milionerem z kreskówki :) . Jak można zarabiać to w jaki sposób? (yt odpada)

2 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 27 stycznia 2018 przez Kacpermysza Obywatel (1,040 p.)
Proponuje na początku program "Pivot" darmowy prosty do obsługi i do tego przyjemny :)

Jeśli chcesz zarobić na tym prawdziwe pieniądze zasmucę Cię.... musisz najpierw zainwestować w siebie. Poucz się zobacz czy to jest dla Ciebie, dobrą animacje, która wyróżniała by się na tle konkurencji, wykonać jest ciężko, a szczególnie jak nie opanowało się żadnego programu graficznego ;) Zobacz przeze mnie zaproponowany program zacznij od tego, pamiętaj że to tylko moja osobista propozycja może Tobie to rozwiązanie nie przypadnie do gustu.
komentarz 27 stycznia 2018 przez Michał Romańczyk Początkujący (430 p.)
Dobrze zaczne od tego, a w tym pivocie mozna tworzyc caly szkielet?
komentarz 27 stycznia 2018 przez Michał Romańczyk Początkujący (430 p.)
Przy okazji chciałem też pocwiczyć grafikę a jak bym opanował pivota to do jakiego programu dążyc do robienia kreskówki
komentarz 27 stycznia 2018 przez Kacpermysza Obywatel (1,040 p.)