• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Nie wiem jaki laptop wybrać

Object Storage Arubacloud
–4 głosów
6,516 wizyt
pytanie zadane 26 stycznia 2018 w Sprzęt komputerowy przez zinka Nowicjusz (160 p.)
Hej. Zastanawiam się nad kupnem laptopa. Jestem studentką i wygodniej byłoby mi mieć laptopa. Bo w domu mam stacjonarny ale jest mi bardziej potrzebny na stancji. I postanowiłam zakupić laptopa. I teraz pytanie. Bo niestety ale mam ograniczony budżet a chciałabym żeby laptop troszkę mi posłużył. Lepiej kupić nowy czy używany ale w dobrej cenie?
komentarz 26 stycznia 2018 przez CzikaCarry Szeryf (75,340 p.)
Mianowicie jaki budżet i jakie zastosowania nie licząc oglądania filmów czy korzystania z MS Office?
komentarz 9 lutego 2018 przez FxJerzy Stary wyjadacz (12,460 p.)
komentarz 11 lutego 2018 przez zinka Nowicjusz (160 p.)

@CzikaCarry, tak gdzieś do 1500zł. Zastosowanie standardowe takie, typu internet, ms office itp. 

komentarz 11 lutego 2018 przez FxJerzy Stary wyjadacz (12,460 p.)
Nadal zero informacji, choćby rozmiar.
komentarz 20 lutego 2018 przez zinka Nowicjusz (160 p.)
15 cali? ja się nie znam. taki normalny wielkościowo. Za mały też nie może być bo jednak źle będzie mi na przykład seriale/filmy oglądać
komentarz 20 lutego 2018 przez FxJerzy Stary wyjadacz (12,460 p.)
Napisz na forum wg. ankiety to coś doradzę znając konkrety, czy będzie podpinany do monitora lub TV wtedy może wystarczy 14,x".
komentarz 20 lutego 2018 przez Beginer Pasjonat (22,110 p.)

@zinka,

Taki "normalny" według Ciebie, to jest właśnie z ekranem 15-calowym. To jest powszechnie obowiązujący standard (prawie wszystkie tablety tak mają). Jest to duży ekran. Filmy ogląda się jak w kinie.

komentarz 20 lutego 2018 przez FxJerzy Stary wyjadacz (12,460 p.)