• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

zabezpieczanie wrzuconych plików

Object Storage Arubacloud
0 głosów
155 wizyt
pytanie zadane 26 stycznia 2018 w JavaScript przez afqedart Mądrala (5,050 p.)
Witam

Na początek chcę zaznaczyć, że nie wymagam od nikogo pisania tutaj kodu itp. tylko może znacie jakieś poradniki czy wskazówki na temat tego co zaraz napiszę. A mianowicie, chcę na stronie zrobić dokładnie takie coś jak tu http://fotobudkachojnice.pl/galeria/   . Czyli żebym mógł wrzucić zdjęcia na stronę (tylko ja) i zabezpieczyć je hasłem dla klienta. Oczywiście zakładając, że nie znam się na programowaniu czyli wszystko musi być do zrobienia na stronie a nie poprzez kod. Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 26 stycznia 2018 przez Mikołaj Kawczynski Dyskutant (9,160 p.)
W przypadku powyżej mają porostu wordpressa i zabezpieczyli wpis hasłem.

https://porady.wordpressa.pl/zabezpieczenie-wpisu-haslem/
komentarz 26 stycznia 2018 przez afqedart Mądrala (5,050 p.)
Wiem, że tam jest wordpress ale jak to zintegrować ze zwykłą stroną, czy w ogóle jest taka możliwość.
komentarz 26 stycznia 2018 przez Mikołaj Kawczynski Dyskutant (9,160 p.)
Wtyczka do wordpressa jest do wordpressa. Jak nie masz systemu cms czyli masz zwykłą to wszystko samemu musisz sobie pisać.
komentarz 27 stycznia 2018 przez afqedart Mądrala (5,050 p.)
Gdzieś widziałem sposób na podpięcie wordpressa do zwykłej strony, ale ciekawe jak by to działało w praktyce. Lepiej nie próbować. A zatem skoro samemu trzeba to napisać to w jaki sposób to zrobić?
komentarz 27 stycznia 2018 przez Mikołaj Kawczynski Dyskutant (9,160 p.)
Tak tu masz przystosowanie strony do WP

http://webfaces.pl/blog/wordpress-jako-cms-konwersja-statycznej-strony-html-do-wordpressa/