• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Umieranie bohatera w Blender Game Engine

0 głosów
241 wizyt
pytanie zadane 25 stycznia 2018 w C i C++ przez GregTheBlackFox Nowicjusz (120 p.)
Cześć, jestem tu nowy i nie wiem czy dobrą kategorię wybrałem dla mojego pytania, z góry sorka.

 

Więc myślę o pracy w game devie i uczę się posługiwać Blender Game Engine ( właśnie zacząłem z nim przygodę ) i mam problem z umieraniem postaci i jej respawnem.

 

A więc postacią jest "cube", śmiertelną przeszkodą jest "icosphere".

 

Klocki logiki cube'a to:

Collision Sensor i Actuator Edit Object: End Object oraz Message Actuator

Icosphere ma te same klocki logiki. Pomijam klocki logiki klawiatury i motion dla Cube'a bowiem to jest oczywiste.

Gdy uruchamian swoją "grę" to cube zamiast ginąć na icosphere przenika przez niego. Macie jakieś sugestie co poprawić i co zrobić? Proszę o pomoc.
komentarz 25 stycznia 2018 przez niezalogowany
Zgaduję, że brakuje obiektu do detekcji kolizji (ale nie pisałem nigdy w tym silniku, więc to jest mój "ślepy" strzał).

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

+1 głos
2 odpowiedzi 766 wizyt
pytanie zadane 3 listopada 2017 w Systemy operacyjne, programy przez DODO Bywalec (2,950 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 1,778 wizyt
0 głosów
2 odpowiedzi 263 wizyt
pytanie zadane 26 kwietnia 2023 w JavaScript przez zbiku25 Gaduła (3,000 p.)

93,607 zapytań

142,530 odpowiedzi

322,999 komentarzy

63,098 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Kursy INF.02 i INF.03
...