Witam. Od kilku miesięcy programuje miniaturowe gierki przeglądarkowe typu "idle/clicker". Robię je w js i od paru dni zastanawiam się czy nie jest to moim błędem. Otóż, przechodząc do mojego problemu, zainteresował mnie temat multiplayer albo coś w stylu pracy grupowej w takiej typu grze. Póki co, gra którą aktualnie tworzę, działa jedynie po stronie klienta, a cały postęp gracza (wszystkie zmienne) zapisuje się w LocalStorage. Natomiast teraz chciałbym dodać możliwość rywalizacji albo współpracy z innymi ludźmi. Problem w tym, że nie mam pojęcia jak zapisywać i przetwarzać zmienne, aby były one widoczne dla każdego. Przecież zmienne w LocalStorage są zapisywane na komputerze gracza i tylko on jeden ma do nich dostęp, a ja chciałbym zrobić tak, aby były na żywo zapisywane na serwerze i wyświetlane na stronie, nie tylko dla tej osoby która je zapisała. Czytałem w internecie coś o $_Post i $_Request ale nie wiem jak to wykorzystać w moim przypadku. Grę mam umieszczoną na hostingu github.io, jeśli ma to znaczenie. Docelowo chciałbym żeby gracz mógł przesłać swoje zebrane punkty do sumy punktów zebranych przez innych graczy i żeby miał możliwość zobaczenia ile oni przesłali (jeśli ktoś kojarzy upadłą grę DripStat to doskonale powinien wiedzieć co chcę osiągnąć :). Bardzo bym prosił o wytłumaczenie i próbę rozwiązania mojego problemu i nie podsyłanie mi linków do jakichś stron o programowaniu, bo dopiero się uczę i większości rzeczy z nich nie rozumiem. Z góry dziękuję za wszelką pomoc !