• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Technik informatyk/elektronik, a może jednak Liceum? Perspektywa studiów i wybór szkoły! POMOCY

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
1,930 wizyt
pytanie zadane 22 stycznia 2018 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Riventros Nowicjusz (180 p.)

Witam

Jestem w 3 klasie gimnazjum i stoję przed decyzją wyboru szkoły średniej. Skłaniam się ku technikom. Interesuje mnie grafika komputerowa/ programowanie i robię już coś od kilku lat w tym zakresie. Nie wiem czy technikum informatyczne to dobry pomysł, zwłaszcza że, nie jestem przekonany do pracy informatyka/programisty. Perspektywa życia przed komputerem trochę mnie przeraża, lecz mimo wszystko jest to moja pasja laugh. Zastanawiam się również nad profilami elektronik/ mechatronik/ automatyk. Z tego co wiem, są to kierunki perspektywiczne i przyszłościowe, ale nie interesuje się tym aktualnie wcale. Jestem z okolic Krakowa. Szkoła jaka mnie interesuje to Technikum Łączności nr 14 na Monte Cassino. Czy są wśród nas uczniowie lub absolwenci tejże szkoły? Z pewnością staliście również przed tym wyborem. Możecie podzielić się ze mną swoimi przemyśleniami i opiniami?

PS. Wybieram się również na studia. Technikum ma być dla mnie takim wstępem i ma być pomocne w dalszym kształceniu.

Pozdrawiam

1
komentarz 22 stycznia 2018 przez imklau Nałogowiec (42,090 p.)

jak ja bym chciała znowu stać przed takim wyborem :D

gdybym mogła to bym brała liceum, żeby rok życia zaoszczędzić (bo i tak w domu można się douczyć) a po liceum studia zaoczne i na tygodniu praca - taki tam spóźniony o kilka lat mój plan na życie laugh

komentarz 22 stycznia 2018 przez xenonso Mądrala (5,160 p.)