• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jestem zupełnie zielony od czego zacząć - program zczytywania danych ze stron www

Object Storage Arubacloud
0 głosów
153 wizyt
pytanie zadane 20 stycznia 2018 w Inne języki przez marcin767 Nowicjusz (120 p.)
Cześć!

Jestem zupełnie zielony - może prawie zupełnie dawno temu liznąłem jakieś podstawy programowania w pascalu.

Chciałbym sobie odświeżyć temat programowanie i może w tą stronę się rozwijać. Nie mam zamiaru czytać książki za książką i przerabiać w niej podanych przykładów tylko postarać się napisać coś konkretnego - coś co jeśli się uda nawet będzie działało i będzie przydatne i w ten sposób się nauczyć.

Pomysł na program już jest ale nawet nie kojarzę czego użyć więc proszę przynajmniej o nakreślenie dobrych kierunków poszukiwań.

Program na "wchodzić" na stronę www na tej stronie wyszukiwać jakieś wyrazy, i jak znajdzie je to wychodzić i do pliku zapisywać jakieś np ile razy ten wyraz wystąpił, i na następną stronę i znów ma ja przeczytać przeanalizować i zapisać coś o niej.

dobrze by było żeby program sam działał niezależnie od włączenia mojego komputera - więc trzeba go umieścić w jakiejś chmurze albo na serwerze. Ale na początek może pracować tylko na moim lokalnym komputerze.

Jak się za taki temat zabrać i jakiemu językowi przyjrzeć się dokładniej?

Z góry bardzo dziękuję za wszelakie podpowiedzi.

Marcin

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 20 stycznia 2018 przez CzikaCarry Szeryf (75,340 p.)
Po pierwsze, stajesz przed wyborem języka. Osobiście do tego poleciłbym C# na platformie .NET ponieważ robiłem coś podobnego i bardzo wiele potrzebnych nam funkcjonalności jest już gotowe w tym frameworku. Po drugie, to potrzebne będą ci podstawy programowania i logiczne myślenie. Nie wiem co tu więcej tłumaczyć :)

Podobne pytania

0 głosów
3 odpowiedzi 1,044 wizyt
0 głosów