• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Losowa playlista w media elements (Visual studio WPF)

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
169 wizyt
pytanie zadane 14 stycznia 2018 w C# przez ISwearSheWas16 Nowicjusz (120 p.)

Witam serdecznie,
Od razu napiszę że jestem zielony w c# i WPF, ostatnio natchnęła mnie myśl do stworzenia dla siebie video playera w wyskakującym okienku (przyciskam przycisk odtwarzacz automatycznie puszcza film), znalazłem taki kod udostępniony na stronie M$:
 

XAML:

 <Button Content="Button" HorizontalAlignment="Left" Height="110" 
                Margin="364,300,0,0" VerticalAlignment="Top" Width="112" Click="popupOpen"/>
        <Popup x:Name="StandardPopup">
            <StackPanel>
                <MediaElement x:Name="media" Width="600" Height="480" Source="Assets/1.mp4"></MediaElement>
                <Button Click="popupClose">Close</Button>
            </StackPanel>
        </Popup>

c#:

        private void popupOpen(object sender, RoutedEventArgs e)
        {
            if (!StandardPopup.IsOpen) { StandardPopup.IsOpen = true; }
            media.Play();
        }


        private void popupClose(object sender, RoutedEventArgs e)
        {
            if (StandardPopup.IsOpen) { StandardPopup.IsOpen = false; }
        }

Chciałem do tego dodać kod na losowe odtwarzanie filmu (Oraz może kod na automatyczne zamykanie odtwarzacza po zakończeniu odtwarzania filmu) lecz niestety pojawił się problem że nie mam pojęcia jak, albo w czym to zrobić.

Z tego co się orientuję media elements nie ma w sobie opcji stworzenia w sobie playlisty, i teraz moje pytanie, czego muszę użyć by móc stworzyć playliste, i najlepiej automatycznie zamykające się okienko.