• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Komputer dla rodziców do 1500 zł

Object Storage Arubacloud
0 głosów
530 wizyt
pytanie zadane 14 stycznia 2018 w Sprzęt komputerowy przez Nolandosky Bywalec (2,110 p.)

Witam, 

Potrzebuję zmodernizować komputer stacjonarny rodziców, jednak będzie to wymagało większości części. Posiadam dysk twardy, napęd optyczny oraz obudowę także tych elementów nie wliczamy w cenę. Mam także zasilacz, o ile się oczywiście nadaje, niestety nie znam się na sprzęcie więc nie jestem w stanie tego ocenić. 

 

 

Tak więc potrzebuje nowej płyty głównej, procesora, karty graficznej no i RAMu, komputer ma służyć do oglądania filmów oraz internetu. Nie będzie na nim grane w gry. Prosiłbym o jakieś konkretne zestawienie, gdyż na sprzęcie się nie znam. Z góry serdecznie Dziękuję!

4 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 14 stycznia 2018 przez niezalogowany
wybrane 15 stycznia 2018 przez Nolandosky
 
Najlepsza

Moja propozycja: http://www.morele.net/inventory/info/90d8e597/

i3-8100 umożliwi pracę w rozdzielczości 4K, może nie będziesz z tego korzystać, ale gdyby rodzice kupili sobie nowy telewizor, to może się okazać przydatne. Palnąłem głupotę, patrz niżej.

Ma zintegrowane GPU, które do przeglądania internetu, czy oglądania filmów będzie wystarczające, więc nie trzeba kupować karty graficznej.

ASrock B250M-HDV - da małe pole do ewentualnej rozbudowy zestawu, w przyszłości można dołożyć kolejną kostkę RAM oraz kartę graficzną. Posiada złącze M.2 ze wsparciem NVMe, złącza D-Sub, DVI oraz HDMI, więc podłączysz praktycznie dowolny monitor bez żadnych przejściówek.

AData SX8000 - 128 GB dysk SSD M.2 z NVMe na kościach MLC - przyda się na system oraz programy. Znacznie przyspieszy pracę komputera (start, ładowanie aplikacji, itd.). HDD podepniesz jako magazyn, chyba, że nie potrzeba ci więcej, niż 128 GB pamięci.