Najprościej wypisywać go ponownie, z każdym obiegiem pętli
P.S.
Zupełnie nie widzę sensu stosowania funkcji Sleep() z WinAPI i tym samym praktycznie likwidowania przenośności kodu, kiedy jest lepsze rozwiązanie - należące do standardu języka C++.
#include <thread>
#include <chrono>
//Jakiś kod, jakaś funkcja...
std::this_thread::sleep_for(std::chrono::milliseconds(2000));
P.P.S
Naprawdę nie widzisz potrzeby troszczyć się o ładne formatowanie kodu (mam na myśli wcięcia, jakaś konsekwencja w stosowaniu białych znaków)? Bo jak dla mnie taki kod jest ledwo czytelny, a gdyby się trochę rozrósł, to nawet nie mógłbym na niego patrzeć.
Poprawiłem trochę ten kod, nie wygląda ładniej?
#include <iostream>
#include <thread>
#include <chrono>
int main()
{
std::cout << "Jestem grubym koreańcem i rozdupcę ten świat!\n";
for (int i = 15; i > 0; --i)
{
std::cout << i << '\n';
std::this_thread::sleep_for(std::chrono::milliseconds(1000));
}
std::cout << "Jebut!\n";
}
Poza tym, jest przenośny - czyli ty możesz uruchomić go na Windowsie, ja na Linuksie i jeszcze innych systemach.
Oczywiście nie mówię, że musisz umieć od razu jakieś cudowne kody pisać, ale warto chociaż na początku zwracać uwagę na wcięcia i nazewnictwo zmiennych (żeby było wiadomo co dana zmienna przechowuje).