#include <glad.h>
#include <glfw3.h>
#include <iostream>
void framebuffer_size_callback(GLFWwindow* window, int width, int height){
glViewport(0, 0, width, height);
}
int main(){
glfwInit();
glfwWindowHint(GLFW_CONTEXT_VERSION_MAJOR, 3);
glfwWindowHint(GLFW_CONTEXT_VERSION_MINOR, 3);
glfwWindowHint(GLFW_OPENGL_PROFILE, GLFW_OPENGL_CORE_PROFILE);
GLFWwindow* window = glfwCreateWindow(800, 600, "LearnOpenGL", nullptr,
nullptr);
if (window == NULL)
{
std::cout << "Failed to create GLFW window" << std::endl;
glfwTerminate();
return -1;
}
glfwMakeContextCurrent(window);
if (!gladLoadGLLoader((GLADloadproc)glfwGetProcAddress))
{
std::cout << "Failed to initialize GLAD" << std::endl;
return -1;
}
glViewport(0, 0, 800, 600);
glfwSetFramebufferSizeCallback(window, framebuffer_size_callback);
while(!glfwWindowShouldClose(window))
{
glfwSwapBuffers(window);
glfwPollEvents();
}
glfwTerminate();
return 0;
}
Program nie tworzy okna i zwraca dziwną wartość: 4256912 Podczas kompilacji nie ma żadnych błędów.
Napisałem na podstawie tego tutoriala: https://learnopengl.com/#!Getting-started/Hello-Window.
Windows 10, mam wsparcie OpenGL 3.3+ i podłączone wszystkie biblioteki.
Wydaje się jakby program nie wykonywał niczego. Glfw nie wyrzuca błędów. Zrobiłem nawet cout'a na początku programu ale i tak nie jest on wyświetlany.