• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Silnik do gry 3d

Object Storage Arubacloud
0 głosów
1,236 wizyt
pytanie zadane 3 stycznia 2018 w C i C++ przez Zayebisty Gaduła (3,200 p.)
Witam

Wiem ze bylo duzo pytan tego typu ale nie znalazlem satysfakcjonujacej odpowiedzi.

Od jakiegos czasu bawie sie w 2d a dokładniej sfml.

Chcial bym spróbować sie w 3d i szukam silnika. Tylko tu nasuwa sie problem, nie chce niskopozomowego jak opengl ale tez nie chce tej gry wyklikac jak w ue4.

Chcial bym cos pomiedzy i najlepiej w C++.

Z gory dziekuje za odpowiedź
komentarz 3 stycznia 2018 przez jpacanowski VIP (101,940 p.)

* chciałbym

5 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 3 stycznia 2018 przez Knayder Nałogowiec (37,640 p.)
wybrane 4 stycznia 2018 przez Zayebisty
 
Najlepsza
https://gamedev.stackexchange.com/questions/21/easy-to-use-cross-platform-3d-engines-for-c-game-development
Przepraszam że linkiem, ale nie ma sensu wklejać tego samego, a odpowiedź wydaje się sensowna :)
komentarz 3 stycznia 2018 przez Zayebisty Gaduła (3,200 p.)
Dziekuje przydatna odpowiedź. Zainteresowal mnie irrilcht o którym już kiedys słyszałem. Niestety podobno jest dosc przestarzały i ma mase błędów :/ a ogre wydaje sie byc takim trochę sporym kombajnem.

Jak by ktos mial jeszcze jakis propozycje to prosze pisać
+1 głos
odpowiedź 3 stycznia 2018 przez criss Mędrzec (172,590 p.)
Rzuć okiem: https://github.com/mosra/magnum

Na sam build pewnie zejdzie ci trochę czasu, ale wygląda cudownie.
komentarz 4 stycznia 2018 przez Zayebisty Gaduła (3,200 p.)
Hmmm przydalo by sie cos z wieksza społecznościa bo nic wiecej o tym silniku nie moge znaleźć .. Ale pomysle nad tym
komentarz 4 stycznia 2018 przez criss Mędrzec (172,590 p.)
Społeczność się musi utworzyć. Teraz faktycznie jest bardzo mała o ile w ogóle jakakolwiek. Ale dokumentacja jest bardzo porządna. Btw. abstrakcje graficznego API oferowane przez magnum to wciąż stosunkowo niski poziom, wiec prześledź chociaż te example bo nie wiem czy właśnie o coś takiego ci chodziło. Anyway to jest właśnie coś takiego między bezpośrednimi callami do OpenGL a Unity/UE itd. jednak nieco bliżej tych bezpośrednich calli.
0 głosów
odpowiedź 3 stycznia 2018 przez EdeX Mądrala (5,110 p.)
Może na sam początek dobry będzie nwm. np. Unity
komentarz 3 stycznia 2018 przez Zayebisty Gaduła (3,200 p.)
Unity nie jest pod c++ niestety i zbyt wysokopoziomowy.
0 głosów
odpowiedź 4 stycznia 2018 przez Zayebisty Gaduła (3,200 p.)
Zdecydowałem sie na irrlicht. Tylko czy ktos kto juz go uzywal mogl by sie wypowiedziec czy warto?
0 głosów
odpowiedź 4 stycznia 2018 przez SimiVoid Pasjonat (19,790 p.)
Jak pod C++ to jest Unreal Engine

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 224 wizyt
pytanie zadane 17 marca 2020 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Lampards Obywatel (1,130 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 582 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 856 wizyt

92,572 zapytań

141,423 odpowiedzi

319,645 komentarzy

61,959 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...