Cześć, tak jak w tytule, chciałbym aby mój widok (którego środek jest ustawiony na graczu) przestał się poruszać w momencie kiedy ów widok dotknie krawędzi grywalnej areny (gracz nadal może się poruszać dopóki nie będzie próbował wyjść poza granice areny). No i nie wiem jak się za to zabrać.. wydukałem tyle:
if (((windowSize.x > mainScene.getSize().x) || (windowSize.y > mainScene.getSize().y)))
mainScene.setCenter(player.getPos().x, player.getPos().y);
tylko, że getSize() zwraca zawsze stałą wielkość, a nie aktualną pozycje widoku..
Stworzyłem też sobie pomocniczą zmienną playableArea(1400,800), ale też nie mam pomysłu jaki warunek napisać.
Wielkość okna wynosi 1600x900.
Wielkość widoku to:
sceneSize = sf::FloatRect(windowSize.x / 2, windowSize.y / 2, 1280, 800);
Z góry dziękuje za pomoc.