• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Service Desk Agent with Italian and English

Object Storage Arubacloud
0 głosów
98 wizyt
pytanie zadane 2 stycznia 2018 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Hemmersbach Nowicjusz (220 p.)

Hemmersbach provides IT services globally. With more than 2,800 permanent employees in 35 subsidiaries we offer our services in over 190 countries worldwide.

 

For our Central Service Desk Team we are seeking the following:

Service Desk Agent with Italian and English

 

Location: Katowice

 

Your tasks:

  • Providing remote L1 Global Support to end-users working on shifts
  • Analysing problems related to software and hardware, providing correct resolution
  • Troubleshooting and relating resolution procedures to non-technical end-users
  • Opening, closing and monitoring of the incidents in the ticketing system through the complete incident lifecycle
  • Monitoring the correct timelines (SLA)
  • Contacting the end-user via phone, e-mail & chat
  • Providing input toward Knowledge Base maintenance

Our requirements:

  • Excellent Italian (C1/C2), certification preferred
  • Very good English skills
  • Previous experience with Level 1 and Level 2 Service Desk
  • Strong organizational skills with ability to prioritize effectively
  • Interest in fixing technical problems
  • Excellent communication skills with the ability to interact professionally with a diverse group of clients
  • Previous experience with L1 remote support including: troubleshooting, diagnosis, resolution, software deployment will be considered as distinctive asset.
  • Strong organisational skills
  • Readiness to work on 8 hour shifts

Would be an asset:

  • Help/Service Desk background
  • Experience in working in SLA driven environment
  • Fluency in any of following languages: German, Spanish, French, Portuguese

Your benefits:

  • Stable, independent work in an international, flexible and open company
  • Interesting international projects and possibility of being part of a worldwide Service Desk Team
  • Welcoming and friendly work environment within young, multicultural team
  • Direct communication and flat structure
  • Great opportunities for both professional and personal development
  • Buddy programme
  • Space for your own ideas
  • Language training
  • A package of co-funded benefits: Multisport Card, private health care, life insurance, city center location

 

Would you like to join our team? Please send your CV in English.

Link: https://hemmersbach.com/career/browse-jobs/jobs/service-desk-agent-with-italian-and-english-3292/3292

 

Please add a statement: “I hereby agree for my personal data included in my application to be processed for the purposes of the recruitment process by Hemmersbach Central Support Sp. z o. o. Sp. K. under the Personal Data Protection Act as of 29 August 1997, Dz. U. no 133, .883, consolidated text: Journal of Laws 2016, item 922 as amended. I hereby agree for my personal data in the range described above to be placed in the data base of Hemmersbach Central Support Sp. z o. o. Sp. K and be processed for the purposes of future recruitment processes.”

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

+2 głosów
2 odpowiedzi 349 wizyt
pytanie zadane 18 października 2022 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Małgorzata Liszewska Nowicjusz (190 p.)
+1 głos
1 odpowiedź 346 wizyt
pytanie zadane 16 lutego 2018 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez marcin1619 Nowicjusz (170 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 240 wizyt

92,570 zapytań

141,422 odpowiedzi

319,643 komentarzy

61,958 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...